|
TA party!!!! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| mafkees |
okee...
ik kan 5 minz niet op deze site komen (vraag me niet waarom) en gaat WWAAZZAA (RM dus) meteen ff een kilometertje of drie in de lucht zitten brabbelen...
damn...
maar ja...
Nu kent raoul ons he R, maar kent ie R ook?? (, dit werkt niet, maar je zult me wel begrijpen)
:lol |
|
|
| WWAAZZAA |
Zeg dan gewoon M (Muis) als je die bedoeld!!
Slimmerik....
Ik wil housen... Ik ga denk ik ff zo'n Hellraiser CDtje opzetten... Even klappen!!!
Roel |
|
|
| mafkees |
*zucht*
blaas mijn speakers niet op he...
:whip: |
|
|
| WWAAZZAA |
| Mocht dat niet dan...???? |
|
|
| mafkees |
| ach zo lang je niet WEER die oude Thunderdoompjes uit de kast sleurt... |
|
|
| Blik |
ok, heel aardig allemaal hoor, gezeur over thunderdoompjes en hellraisers enzo, maar het ging over een feest georganiseerd door ons en geen gezeik van newbies die een thread moeten verneuken, als je wilt chatten doe je dat in de chatbox ofzo.......
back to topic, en geen gelul meer
niveau daalt met de minuut......... |
|
|
| mafkees |
sorry blik, je hebt gelijk...
om de een of andere reden gebeurt dat met ons altijd als we ergens op een forum terechtkomen...
maar uhm newbie of neit: we hebben ervaring met het geven van feesten, dus al je iets wilt weten, roep gerust |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by mafkees
sorry blik, je hebt gelijk...
om de een of andere reden gebeurt dat met ons altijd als we ergens op een forum terechtkomen...
maar uhm newbie of neit: we hebben ervaring met het geven van feesten, dus al je iets wilt weten, roep gerust |
ok dan, ik ben blij dat jullie het zelf ook inzien
no probs dan, ik hoop echt dat dat feest er komt, met Tiesto erbij zou helemaal lachen zijn natuurlijk |
|
|
| WWAAZZAA |
Ik heb trouwens vandaag vernomen dat we vertrouwde personen hebben zitten in de organisatie van Extrema....
Leuk he, voor een newbie!!
:lol |
|
|
| raoel |
Een site laten maken kost te veel knaken.
Dat hebben we niet. en zelf kunnen we best wel wat in elkaar knutsellen.
Een "grote" DJ aantrekken / proberen.
Ik heb tiesto geprobeerd. En die zit tot volgend jaar januari volgeboekt.
Andere suggesties???
Cor Fijneman.
Armin van Buuren
Marco V
Gielen??? (ook maar niet heh)
Jean:toothless :clown:
En buitenlanders is moeilijk regelen. dus dat ga ik niet doen. Al is King Picotto natuurlijk wel de absolute dream. |
|
|
| Muppet |
heb een mail gestuurd naar Armin is kijken of hij reageerd
En ff aan de violater vragen of hij marco v wil vragen(prijzen en of ie zin heeft)
Greetz Muppet |
|
|
|
|