return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
TA party!!!! (pg. 11)
View this Thread in Original format
mafkees
okee...

ik kan 5 minz niet op deze site komen (vraag me niet waarom) en gaat WWAAZZAA (RM dus) meteen ff een kilometertje of drie in de lucht zitten brabbelen...

damn...

maar ja...

Nu kent raoul ons he R, maar kent ie R ook?? (, dit werkt niet, maar je zult me wel begrijpen)

:lol
WWAAZZAA
Zeg dan gewoon M (Muis) als je die bedoeld!!

Slimmerik....

Ik wil housen... Ik ga denk ik ff zo'n Hellraiser CDtje opzetten... Even klappen!!!

Roel
mafkees
*zucht*

blaas mijn speakers niet op he...

:whip:
WWAAZZAA
Mocht dat niet dan...????
mafkees
ach zo lang je niet WEER die oude Thunderdoompjes uit de kast sleurt...
Blik
ok, heel aardig allemaal hoor, gezeur over thunderdoompjes en hellraisers enzo, maar het ging over een feest georganiseerd door ons en geen gezeik van newbies die een thread moeten verneuken, als je wilt chatten doe je dat in de chatbox ofzo.......

back to topic, en geen gelul meer

niveau daalt met de minuut.........
mafkees
sorry blik, je hebt gelijk...

om de een of andere reden gebeurt dat met ons altijd als we ergens op een forum terechtkomen...

maar uhm newbie of neit: we hebben ervaring met het geven van feesten, dus al je iets wilt weten, roep gerust
Blik
quote:
Originally posted by mafkees
sorry blik, je hebt gelijk...

om de een of andere reden gebeurt dat met ons altijd als we ergens op een forum terechtkomen...

maar uhm newbie of neit: we hebben ervaring met het geven van feesten, dus al je iets wilt weten, roep gerust

ok dan, ik ben blij dat jullie het zelf ook inzien

no probs dan, ik hoop echt dat dat feest er komt, met Tiesto erbij zou helemaal lachen zijn natuurlijk
WWAAZZAA
Ik heb trouwens vandaag vernomen dat we vertrouwde personen hebben zitten in de organisatie van Extrema....

Leuk he, voor een newbie!!

:lol
raoel
Een site laten maken kost te veel knaken.
Dat hebben we niet. en zelf kunnen we best wel wat in elkaar knutsellen.

Een "grote" DJ aantrekken / proberen.

Ik heb tiesto geprobeerd. En die zit tot volgend jaar januari volgeboekt.

Andere suggesties???

Cor Fijneman.
Armin van Buuren
Marco V
Gielen??? (ook maar niet heh)
Jean:toothless :clown:

En buitenlanders is moeilijk regelen. dus dat ga ik niet doen. Al is King Picotto natuurlijk wel de absolute dream.

Muppet
heb een mail gestuurd naar Armin is kijken of hij reageerd

En ff aan de violater vragen of hij marco v wil vragen(prijzen en of ie zin heeft)

Greetz Muppet
WWAAZZAA
Jongens,

Websites maken doen wij.....

Kijk maar op http://www.sintac.com of http://www.luyksgekstel.nl

We doen ook flyers e.d.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement