|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Er komt weer een nieuwe editie van Addiction!!!
28 Februari zullen verschillende (oud)-leden van het forum hun draaikunsten vertonen in de Chez Bebe te Utrecht.
De volledige line-up is bekend!!!!!!:
23:00 - 01:00 Verdine Bel
01:00 - 03:00 Leander
03:00 - 05:00 Eye Riz
05:00 - 07:00 RV
Meer informatie over de tijden en de toegangsprijs zullen in deze thread wordt toegevoegd!
Binnenkort zal ook een site worden gelanceerd waar alles nog eens wordt vermeld, inclusief de flyer!
Hou deze datum dus vrij en kijk voor updates in deze thread!
gegroet,
Addiction organisatie |
|
|
| franzelare |
| :D count me in! |
|
|
| basvh |
d8 bij me zelf deze week nog van komt er nog een keer een addiction part 2
JAH DUS.
misschien kom ik nog wel ff gezellig kijken! ff kijken hoe het zit met tentamens enzo
Hebben jullie ook een UDC-Member-Entrance?? :p :p :p :p |
|
|
| SnuggLe |
Vet!
Ben er 1000000000000 % zeker bij!! Zet het meteen in mijn agenda!
Waar is deze toko? |
|
|
| JunKX |
Hey, dit is cool!
Ik heb Siesta alvast gevraagd voor deze editie na zijn spetterende optreden tijdens het vorige Addiction feest. Hij was erg enthousiast en heeft alvast aangegeven niet te zullen afwijken van zijn vaste repetoire zoals te vinden op http://www.djgerrit.com
Alvast groeten aan zijn grote fans hier op Tranceaddict.com en dan met name Snuggle (luv ya babe) |
|
|
| SnuggLe |
Kusje terug !
Ik wil wel de hele avond skihut!
(Sticky deze btw effe ;)) |
|
|
| basd |
Jammerjammerjammer van die datum, dan heb ik familieverplichtingen waar ik echt niet onderuit kom.
Anders zou ik zeker af zijn gekomen (ben beetje Vlaams aan het oefenen :) ) |
|
|
| TranceFool |
Owww vet he! Dit keer ga ik er zeker voor zorgen dat ik erbij kan zijn :)
goed bezig!! :) |
|
|
| magrec |
:D :D
:crazy: :crazy: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basd
Anders zou ik zeker af zijn gekomen (ben beetje Vlaams aan het oefenen :) ) |
Isset dan niet "zeker zijn afgekomen" ? :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Isset dan niet "zeker zijn afgekomen" ? :p |
Goeie vraag.. Maar ik ben nog aan het oefenen he.
En nu weer ontopic. Wordt vast een leuk feestje, zeker / zelfs zonder mij; |
|
|
|
|