|
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 * (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Optimus
we mogen met Jesse mee naar huis om te verbouwen:D |
hehe hoe kom je daar nou bij?? Brabant is helemaal niet gastvrij! :toothless |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by ArisE2
Sorry dat ik een beetje vaag hierover over ben, maar dit heeft z'n redenen. |
Je weet er zelf zeker nog niks meer over he?! :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
hey! moet ik dan in me uppie in de trein?:mad: |
Anders gaat ik wel ff naar den haag en gaan we saampies naar breda
 |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Switch
6 man in de auto is ook wel leuk hoor :P |
Hehe, me auto is redelijk groot, maar met ze 6en is toch geen pretje voor de mensen achterin :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
Anders gaat ik wel ff naar den haag en gaan we saampies naar breda
|
Wat een schatje he :)
Duurt dat trouwens niet tyfus veel langer? Misschien ga ik anders ook wel mee maar ik denk niet dat het handiger is voor mij :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by ArisE2
De voorverkoopdatum is bekend!!
Vanaf :eyes:dinsdag 3 februari.:eyes: verkrijgbaar via Ticketservice in heel Nederland en in Breda bij Tunesville en de Mezz zelf..
|
Let op Jongens.. das dus Maandag al he!! :D |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by tijs08
Let op Jongens.. das dus Maandag al he!! :D |
juist! kopen die kaarten!:D :D |
|
|
| readman |
| quote: | Originally posted by djdavid
juist! kopen die kaarten!:D :D |
eej bro, k ga zeker een kaartje kopen. :D En ik zal eens kijken of het mogelijk is dat je ook mijn remix van satellite kan draaien.:D
kan vast wel geregeld worden... |
|
|
| Blik |
| hmm mijn ouders komen de 27ste terug van hun 3 maanden durende wereldreis, maar als het goed is komen ze sochtends terug dus dan kan ik gewoon als het goed is |
|
|
| ArisE2 |
| Vanaf vandaag donderdag 5 februari zijn de tickets naast Ticketservice (postkantoren e.d.) ook verkrijgbaar via Tunesville en de Magik in Breda!!!:D |
|
|
| Optimus |
he verdorie:(
| quote: | Datum
Zaterdag
27
Maart
Naam
MegAstatic presents: Pornstar!
Artiesten
Ferry Corsten, Ronald van Gelderen
Tijd
23.00 – 08.00
Prijs
10,00 vvk / 12,50 deur
VVK
Ja via ticketservice Nederland
|
Wat jammer dat dit tegelijk met ArisE is:( Maar ik ben gewoon in Breda dan hoor:D Wel ff kaartje kopen:D |
|
|
| eieregooie |
| Pfff... niet weer :/ |
|
|
|
|