|
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 * (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Kakao |
| Als er niets iets heel belangerijks tussenkomt ben ik hier bij! |
|
|
| ArisE2 |
Bij deze ff een thankz richting Snuggle..;)
hij is bereid om voor Partyflock een paar coole foto's te maken...
Altijd lache om later nog een keer terug te zien..:crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ArisE2
Bij deze ff een thankz richting Snuggle..;)
hij is bereid om voor Partyflock een paar coole foto's te maken...
Altijd lache om later nog een keer terug te zien..:crazy: |
Ten eerste dat is totaal geen probleem,
Ten tweede wil ik ook wel wat nieuws op de PF site zetten,
Ten derde wil Frans maybe ook wel pix maken en mee :) Meer TA-ers, meer feest! |
|
|
| emmabiatch |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ten eerste dat is totaal geen probleem,
Ten tweede wil ik ook wel wat nieuws op de PF site zetten,
Ten derde wil Frans maybe ook wel pix maken en mee :) Meer TA-ers, meer feest! |
ik wil ook wel pix maken :D ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emmabiatch
ik wil ook wel pix maken :D ;) |
Ja, maar niet voor PF, dat doet Frans wel :p |
|
|
| M_Peror |
| Als dit in m'n agenda past, dan ben ik er zekers te weten bij!! Wat super dat jullie gaan draaien heren, ben errug benieuwd! :D Idd wel jammer van die tijden maar 't is een mooi begin. Cool! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Als dit in m'n agenda past, dan ben ik er zekers te weten bij!! Wat super dat jullie gaan draaien heren, ben errug benieuwd! :D Idd wel jammer van die tijden maar 't is een mooi begin. Cool! |
D'r zal daarna toch vast wel wat open zijn in Breda?
Bellen we vantevoren een toko op een zeggen we: Als wij voor 40 man zorgen, mogen we dan ook zelf de muziek regelen? ;) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
D'r zal daarna toch vast wel wat open zijn in Breda?
Bellen we vantevoren een toko op een zeggen we: Als wij voor 40 man zorgen, mogen we dan ook zelf de muziek regelen? ;) |
Hehehe ja goed plan! :D |
|
|
| ArisE2 |
Houd ik van dit soort ideeen..
onno en ik fiksen wel wat!!!;) |
|
|
| djdavid |
het lijkt erop dat ik de grote onbekende TA-er ben die straks op ArisE sta te draaien...:tongue2
maar goed, het zal er volgens mij wel flink losgaan 27 maart:D
2 snuggle: thanx voor je support op partyflock, maar de link met mijn naam 'David' klopt niet... ben geen belg :(
heb er iig net als Onno en Teagle ontzettend veel zin in!!! |
|
|
| basd |
Niet om het een of ander maar net op deze avond hebben ze ook een Synewave labelnight in Deventer.. grrr.. Nou moet ik gaan kiezen!
Is er al iets bekend over een eventueel programma na tweeen hier? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by djdavid
het lijkt erop dat ik de grote onbekende TA-er ben die straks op ArisE sta te draaien...:tongue2
maar goed, het zal er volgens mij wel flink losgaan 27 maart:D
2 snuggle: thanx voor je support op partyflock, maar de link met mijn naam 'David' klopt niet... ben geen belg :(
heb er iig net als Onno en Teagle ontzettend veel zin in!!! |
Eh........wat bedoel je en waar David?? Ik weet nl. van NIETS!
En BasD: WAT voor een label??? Gewoon komen man :D |
|
|
|
|