return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 * (pg. 15)
View this Thread in Original format
eieregooie
Yep, de haagse harries rijden met mij mee... Voor Anke is ook nog wel plekkie, en als ik me oma uit de kofferbak haal (don't ask :p) kan ik er daar ook nog wel 3 kwijt :p

Maw, ik zit vol ;)

En idd, afteren met Ferry lijkt me wel een plan :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
was een typisch voorbeeld van just kidding ;) is er eigenlijk al iets bekend van afterparty ofzo?


Ja daarom stond er bij mij ook een :D achter, dus van mijn kant ook hoor apie ;)

Afteren doe ik niet, ik ga de week erop ook al met Chinees feesten, dus een halve avond is zaterdag wel genoeg :D
Maar serieus, ik ga niet naar de Asta toe.

Maar Ei, d'r is dus nog eventueel plaats voor Anke? Zo niet, ze pasto ook in mijn binnenzak nog hoor :)
Remy D
Ik wens iedereen veel plezier en ArisE veel succes met zijn feest. Ik kan helaas niet want ik ga naar de Hemkade. :D Daar moet mijn broer 2 x aantreden zaterdag en dat mag ik natuurlijk niet missen. Maarja volgende keer maar dan. :D
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Magrec kwam ook niet helemaal zeker (moest een auto hebben)


Klopt en nu gaan mijn ouders een weekje naar turkije dus ik hoop niet dat de auto op schiphol blijft staan voor lang parkeren :nervous:
Jappio
quote:
Originally posted by magrec
Klopt en nu gaan mijn ouders een weekje naar turkije dus ik hoop niet dat de auto op schiphol blijft staan voor lang parkeren :nervous:


breng je ze toch weg ;)
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar Ei, d'r is dus nog eventueel plaats voor Anke? Zo niet, ze pasto ook in mijn binnenzak nog hoor :)

Yep, als ze mee wil kan ze mee :)
magrec
quote:
Originally posted by Jappio
breng je ze toch weg ;)


is wel de bedoeling ja
magrec
Vergeet het maar, het zal me niet lukken om er bij te zijn.
eieregooie
Faalhaas! :p

Hehe, nee serieus... jammer hoor Harmen...
Valhalla
geen tijd gehad om kaartjes te kopen, weet iemand of er ook aan de deur wordt verkocht ?

SnuggLe
quote:
Originally posted by Valhalla
geen tijd gehad om kaartjes te kopen, weet iemand of er ook aan de deur wordt verkocht ?


12,50 gewoon aan de deur. No problem.

Persbericht schijnt nu eindelijk toch op partyscene te hebben gestaan. Mooizo.



En Phat-B, wat spreken we af over die platen van BasD? Ik ben er rond 21:00-21:30.
Valhalla
quote:
Originally posted by SnuggLe
12,50 gewoon aan de deur. No problem.


mooi
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 
Privacy Statement