|
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 * (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Yep, de haagse harries rijden met mij mee... Voor Anke is ook nog wel plekkie, en als ik me oma uit de kofferbak haal (don't ask :p) kan ik er daar ook nog wel 3 kwijt :p
Maw, ik zit vol ;)
En idd, afteren met Ferry lijkt me wel een plan :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
was een typisch voorbeeld van just kidding ;) is er eigenlijk al iets bekend van afterparty ofzo? |
Ja daarom stond er bij mij ook een :D achter, dus van mijn kant ook hoor apie ;)
Afteren doe ik niet, ik ga de week erop ook al met Chinees feesten, dus een halve avond is zaterdag wel genoeg :D
Maar serieus, ik ga niet naar de Asta toe.
Maar Ei, d'r is dus nog eventueel plaats voor Anke? Zo niet, ze pasto ook in mijn binnenzak nog hoor :) |
|
|
| Remy D |
| Ik wens iedereen veel plezier en ArisE veel succes met zijn feest. Ik kan helaas niet want ik ga naar de Hemkade. :D Daar moet mijn broer 2 x aantreden zaterdag en dat mag ik natuurlijk niet missen. Maarja volgende keer maar dan. :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Magrec kwam ook niet helemaal zeker (moest een auto hebben)
|
Klopt en nu gaan mijn ouders een weekje naar turkije dus ik hoop niet dat de auto op schiphol blijft staan voor lang parkeren :nervous: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by magrec
Klopt en nu gaan mijn ouders een weekje naar turkije dus ik hoop niet dat de auto op schiphol blijft staan voor lang parkeren :nervous: |
breng je ze toch weg ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maar Ei, d'r is dus nog eventueel plaats voor Anke? Zo niet, ze pasto ook in mijn binnenzak nog hoor :) |
Yep, als ze mee wil kan ze mee :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Jappio
breng je ze toch weg ;) |
is wel de bedoeling ja |
|
|
| magrec |
| Vergeet het maar, het zal me niet lukken om er bij te zijn. |
|
|
| eieregooie |
Faalhaas! :p
Hehe, nee serieus... jammer hoor Harmen... |
|
|
| Valhalla |
| geen tijd gehad om kaartjes te kopen, weet iemand of er ook aan de deur wordt verkocht ? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Valhalla
geen tijd gehad om kaartjes te kopen, weet iemand of er ook aan de deur wordt verkocht ? |
12,50 gewoon aan de deur. No problem.
Persbericht schijnt nu eindelijk toch op partyscene te hebben gestaan. Mooizo.
En Phat-B, wat spreken we af over die platen van BasD? Ik ben er rond 21:00-21:30. |
|
|
| Valhalla |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
12,50 gewoon aan de deur. No problem.
|
mooi |
|
|
|
|