return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 * (pg. 5)
View this Thread in Original format
Optimus
De David uit de Pf-database is een andere (bekendere) David uit België.

Ik heb 'm uit de line up gehaald voor het geval iemand speciaal voor de Belg David naar Breda komt en ze een Nederlandse jongen aantreffen die ze niet kennen:D
ahp2002
ik zal dit ff toevoegen op t.nu en alle zweden en amerikanen oproepen om het vliegtuig te pakken
djdavid
quote:
Originally posted by Optimus
De David uit de Pf-database is een andere (bekendere) David uit België.

Ik heb 'm uit de line up gehaald voor het geval iemand speciaal voor de Belg David naar Breda komt en ze een Nederlandse jongen aantreffen die ze niet kennen:D


zet me maar wel bij de line-up anders istie niet compleet, sta nl zelf ook in de PF-database onder de naam 'djdavid'...;)
djdavid
quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh........wat bedoel je en waar David?? Ik weet nl. van NIETS!


oops sorry!! dacht dat jij alles op PF gezet had:toothless
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
En BasD: WAT voor een label??? Gewoon komen man :D


Synewave, onder andere Damon Wild en Echoplex hebben daar platen gereleased, en niet te vergeten het topnummer:

Morgan - Flowerchild (Adam Beyer remix), rustiger dan ik van Beyer gewend ben maar zoooooo lekker! Al een oudje trouwens..
ArisE2
Nu blijkt dat Misja zijn album "Back from your past" twee dagen na ArisE uitkomt. lekkere tyming blijkt achteraf!!:crazy:
Optimus
quote:
Originally posted by djdavid
zet me maar wel bij de line-up anders istie niet compleet, sta nl zelf ook in de PF-database onder de naam 'djdavid'...;)


dat is je ledenprofiel:) Maar ik heb een nieuwe artiest aangemaakt met de naam "DjDavid" , dus je staat er nu gewoon in:)
Three 'O Three
quote:
Originally posted by ArisE2
Nu blijkt dat Misja zijn album "Back from your past" twee dagen na ArisE uitkomt. lekkere tyming blijkt achteraf!!:crazy:


Wat betreft kaartverkoop zal je daar toch zeker niks van merken? Of je doopt het om tot cd-release party :D
djdavid
quote:
Originally posted by Optimus
dat is je ledenprofiel:) Maar ik heb een nieuwe artiest aangemaakt met de naam "DjDavid" , dus je staat er nu gewoon in:)


goed bezig!!:D :D
Eye-Riz
heb gehoord dat 'onze' decodroom bij jullie gaat decoreren? Goeie move!!! :)

franzelare
:( dat wou ik ook net gaan posten!

wel cool! decodroom is cool! en ze hadden er zelf ook zin in begreep ik! dus dan zit het zeker goed.
gewoon een beetje de nexus mood er in houden dan komt het goed!
franzelare
:whip: ik denk, ik vraag volgende maand wel ff cam toestemming aan voor Pf, maar nu is die haagse harry me al voor en heeft hem :(

nog een fotograaf voor jullie eigen site nodig? ik freelance ook :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement