|
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 * (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ArisE2 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ja echt super tof van Robin dat hij dit voor me geregeld heeft. Mijn set zal erg vroeg op de avond zijn maar desalniettemin erg leuk natuurlijk. En daarna lekker los op de set van Teagle, David en natuurlijk Misja Helsloot! hij draaide gisteren weer super, dus dat wordt zowiezo pure kwaliteit! :crazy: |
;) |
|
|
| Perry VDV |
| quote: | Originally posted by Robert
woohoo!
perry o'neil, ik ga denk ik wel :) |
hehehehe, ik verwacht niet anders Rob! Sowieso toch al een feestmaand dan ;-)
Heb er zin in! greetz, Perry |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by Perry VDV
hehehehe, ik verwacht niet anders Rob! Sowieso toch al een feestmaand dan ;-)
Heb er zin in! greetz, Perry |
idd een feestmaand
kutprog :p |
|
|
| Donna |
Sja,dit wil ik eigenlijk gewoon meemaken,en ga er ook mn best voor doen om er te komen.
Onno,ik wist ook echttt nie dat je draaide,ben verBAASD:eyes: :cool: :D Je blijft ook een verrassingsact:)
Ennuh Tijs,jou wil ik al heel lang een keer achter je decks zien,lijkt me zo supergaaf!:)
En ofcuz,misja en perry zijn beiden knetterlekkere dj's,maar voornaamste is voor mij toch om jullie sets mee te maken:) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Donna
Ennuh Tijs,jou wil ik al heel lang een keer achter je decks zien,lijkt me zo supergaaf!:)
|
hahaha :cool:
Ik heb er ook onwijs veel zin! Lijkt me ook super vet om een lekker chill proggy setje neer te zetten for you guys & lovely Donna ;)
Als je naar dit feest kijkt kan je er eigenlijk niks anders van maken dan dat het echt een super feestje gaat worden! Super line-up en zoals het er nu naar uit ziet ook super publiek :tongue2 |
|
|
| Perry VDV |
Heej daar hebben we Tijs!!!
Wordt zeker een leuk feessie nu ik alle post eens lees! |
|
|
| basd |
Lijkt me erg leuk, alleen die eindtijd bevalt me totaal niet! Ga geen zes uur op de eerste trein wachten..
Enne zelfs ik wist dat Onno draaide :) |
|
|
| Donna |
Hey per:)
Errug lekker ook dat jij daar staat,word zonder twijfel vast een topfeesie:)
Onno gaat de suprise van de avond worden,zal ik de taart bakken waar je uit vandaan kan jumpen?:D
Mods,stick m if u like?:) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by basd
Lijkt me erg leuk, alleen die eindtijd bevalt me totaal niet! Ga geen zes uur op de eerste trein wachten..
Enne zelfs ik wist dat Onno draaide :) |
Onno heeft nog riante slaapplaatsen voor tientallen mensen!
Maar dit wordt zeker een topfeestje! Tijs draaide op zn vorige fuif ook ernstig goed als je het mij vraagt :D
Leuk dat er al wat TA's van plan zijn te komen! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Lijkt me erg leuk, alleen die eindtijd bevalt me totaal niet! Ga geen zes uur op de eerste trein wachten..
Enne zelfs ik wist dat Onno draaide :) |
Hmm..daar had ik niet eens bij nagedacht. Maar eens even kijken hoe we dat dan gaan oplossen :S :S
Ik wist ook dat Onno draaide ja :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Onno heeft nog riante slaapplaatsen voor tientallen mensen!
Maar dit wordt zeker een topfeestje! Tijs draaide op zn vorige fuif ook ernstig goed als je het mij vraagt :D
Leuk dat er al wat TA's van plan zijn te komen! |
kijk, dat klinkt goed....allemaal verzamelen bij partyhardy ! :p
lijkt me erg gaaf om beide heren eens te horen draaien en de line-up ziet er verder ook heerlijk uit, datum is ook gunstig dus moet goedkomen :D |
|
|
|
|