|
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 * (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by ArisE2
Wisten jullie dat Jappio zelfs 40+ dames van 't postkantoor chartered voor Arise!!:tongue3 Hij moest alleen de moed opgeven toen bleek dat Franske Bauer niet op de line-up stond!!;) |
:D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jappio
zet mij er ook maar bij.. Hopelijk is die toko wel zo groot dat ik die geile sjinees een beetje kan ontlopen :haha: |
mijn Aquarius+gsm met camera staan al klaar voor jou:D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
mijn Aquarius+gsm met camera staan al klaar voor jou:D |
geil :tongue3 :happy2: |
|
|
| Partyhardy! |
| Heb er zin in gasten! :cool: Partyyyyy! :) |
|
|
| Martine |
Zijn er nog kaarten? Vervoer is geregeld!:D
Feestje met Dazzle in Breda wil ik niet missen!:) |
|
|
| ArisE2 |
Top!! helemaal uit A'dam! Zal Martijn tof vinden.
Kaarten kun je nog kopen bij Ticketservice.;)
| quote: | Originally posted by Martine
Zijn er nog kaarten? Vervoer is geregeld!:D
Feestje met Dazzle in Breda wil ik niet missen!:) |
|
|
|
| Valhalla |
| hm... 2 daagjes na me verjaardag, denk dat ik ff de trein uit tilburg pak en bij een vriend in breda crash |
|
|
| Optimus |
| moet nog een kaartje kopen:D Ff kijken of ik morgen vroeger weg kan:) |
|
|
| ChooChoo |
| Zow! Ik heb mn kaartje ook al binnen:) |
|
|
| M_Peror |
| Hier ook! :D Zojuist ff langs het postkantoor geweest... |
|
|
| ArisE2 |
De site in online!!!!:eyespop:
Alle info over Arise Events en alles voor aankomende zaterdag!!
www.arise-events.nl
Thankz to P.;) |
|
|
| Phat B |
hey mensen, sorry ben een beetje laat met reageren, ma ik wou toch ff wa kwijt hier.
Ik kom zwz van te voren omdat ik heb afgesproken met BasD(toch?), ma mss ben ik zelf ook wel aanwezig op t feest!
Anyway, mochten jullie nog ergens heen willen, als je ergens voor 2 uur binnen wil komen kan je naar de Spock (klein, maar errug fijn, met Mark Green achter de Wheels of steel) of t Kerkplein (erg mooie tent met veel prachtig vrouwvolk maar de muziek is wel flink commercieel). Deze zijn beide tot 4 uur open, dan hoef je toch 2 uur minder te wachten op de 1e trein!
mss tot zaterdag!
PB |
|
|
|
|