return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 * (pg. 6)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by franzelare
:whip: ik denk, ik vraag volgende maand wel ff cam toestemming aan voor Pf, maar nu is die haagse harry me al voor en heeft hem :(



:haha: :haha:

Oja, tlijkt me natuurlijk wel een VET feest, buiten het feit dat 02.00 een wat onpraktisch eindtijdstip is.. ik begin dan normaal net los te komen ;) . Maargoed, nog veeeeeeeels te ver weg om verder iets mee te doen qua planning.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Eye-Riz
heb gehoord dat 'onze' decodroom bij jullie gaat decoreren? Goeie move!!! :)


Yep, tip van mij. Ik vond het altijd zo'n onwijs gave aankleding op jullie Nexus feesten! :) Dus meteen aan Robin vertelt, maar ik heb begrepen dat het voor dit feest op te korte termijn was.....
franzelare
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Yep, tip van mij. Ik vond het altijd zo'n onwijs gave aankleding op jullie Nexus feesten! :) Dus meteen aan Robin vertelt, maar ik heb begrepen dat het voor dit feest op te korte termijn was.....


denk dat je chantal dan nog maar eens even moet bellen.
kijk grote nieuwe dingen is moeilijk voor hun omdat zij ook geen zeeen van tijd hebben, maar ze hebben al heel veel wat niemand daar kent ;)
ArisE2
Heb goede berichten gehoord over deco-droom..vandaar..Ik hoop dit feest deco-droom nog mee te nemen, maar ik denk hoe het er nu uitziet dat pas de volgende editie van Arise in Nijmegen voorzien is van deco-droom. Er waren namelijk al afspraken gemaakt met andere bedrijven hiervoor. De site in de maak en zal over een week de lucht in gaan onder arise-events.nl...:D dus de foto's zijn meer dan welkom..;) Thankzz
Eye-Riz
neem dan even contact met Chantal op. Ik begreep dat ze er vanuit gaat dat ze WEL komt decoreren. ;) Zou beetje lullig zijn..
Ding Chavez
Hey nou ik die avatar van je zie djdavid, jij zit vaak in de stoptrein van nijmegen naar den bosch toch? ;)
Tijd geleden had je nog een black-hole tas maar die is geloof ik ingeruild voor een ander toch? Mocht ik je nog een keer tegenkomen spreek ik je wel ff aan, maar ik hoef niet meer zo vaak naar school dus dat zal wel niet al te snel zijn.

En een Arise in Nijmegen? Als je tegen die tijd nog een dj zoekt voor wat opwarm werkzaamheden van een progressive zaaltje laat het me maar ff weten ;)
ArisE2
[QUOTE]Originally posted by basd
Lijkt me erg leuk, alleen die eindtijd bevalt me totaal niet! Ga geen zes uur op de eerste trein wachten..

Dikke kans dat er wat te regelen valt met de Spock voor een afterparty.. Meer info volgt..
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
:whip: ik denk, ik vraag volgende maand wel ff cam toestemming aan voor Pf, maar nu is die haagse harry me al voor en heeft hem :(

nog een fotograaf voor jullie eigen site nodig? ik freelance ook :D


Zeur niet Frans, doen we het toch met zijn 2en? Dat had ik al gedacht/gezegd. Deze staat gewoon op mijn naam.... jij maakt al 3x per week foto's, dus zeik niet!:)
franzelare
hap hap hap
basd
quote:
Originally posted by ArisE2
Dikke kans dat er wat te regelen valt met de Spock voor een afterparty.. Meer info volgt..


Top! Ik ben benieuwd.. En met mij nog wel anderen denk ik.. Kolkie in ieder geval vast ook wel :)

djdavid
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Hey nou ik die avatar van je zie djdavid, jij zit vaak in de stoptrein van nijmegen naar den bosch toch? ;)
Tijd geleden had je nog een black-hole tas maar die is geloof ik ingeruild voor een ander toch? Mocht ik je nog een keer tegenkomen spreek ik je wel ff aan, maar ik hoef niet meer zo vaak naar school dus dat zal wel niet al te snel zijn.

En een Arise in Nijmegen? Als je tegen die tijd nog een dj zoekt voor wat opwarm werkzaamheden van een progressive zaaltje laat het me maar ff weten ;)


zit zkr vaak in die trein naar den bosch en die blackholetas heb ik nog steeds wel. alleen een iets kleinere doet toch beter dienst als schooltas..:tongue2
btw, weet niet wie JIJ bent... maar goed, als je me een keer ziet en aanspreekt..

en wat die arise in nijmegen betreft... das onderhand in m'n achtertuin, dus ik denk dat ik robin nog maar ns lief ga aankijken:D :D
DjRV
goed bezig arise! breda geboortestad voor dance talent ! (Y)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement