return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 * (pg. 16)
View this Thread in Original format
SnuggLe
He aapies, zie jullie vanavond. Nu richting vriendin et cetera.
En Jasper: we maken ff een voetbalkwis voor chinees :)
TranceFool
Ik wilde net nog ff een kaartje gaan kopen, maar het feest stond er helemaal niet in bij Ticketbox???? Snap er geen hol van

Het is zeker dat je gewoon aan de deur kaartjes kan kopen???? anders kom ik namelijk voor lul
Three 'O Three
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik wilde net nog ff een kaartje gaan kopen, maar het feest stond er helemaal niet in bij Ticketbox???? Snap er geen hol van

Het is zeker dat je gewoon aan de deur kaartjes kan kopen???? anders kom ik namelijk voor lul


Je moet ticketservice hebben.


Voorverkoop:

Mezz Keizerstraat 101 Breda
Dagelijks in het Mezz Café vanaf 16.00 uur.
Bij de kassa van Mezz tijdens concertavonden van 20.00 - 00.00 uur en tijdens Club Mezz avonden van 21.00 - 01.00 uur.

Voorverkoop via Ticket Service

Bij de 151 grotere postkantoren, de 33 GWK stationskantoren, de 13 grotere VVV kantoren en de Bekende Voorverkoop Adressen. Zie voor de volledige voorverkoopadressenlijst www.ticketservice.nl. Je kunt hier terecht tot 15:00 uur op de dag van het concert. Tickets voor concerten in het weekend kun je tot uiterlijk vrijdag 15:00 uur ophalen.

Tunesville Haagdijk 15 Breda

Magik Nieuwstraat 46 Breda
TranceFool
Ok dan....:)
Ik was zo slim om op de eerste pagina van deze thread te kijken en niet naar de site te gaan.....op de eerste pagina stond namelijk nog ticketbox.
Heb er zin in :)
T3rr0r
Zeg, zit één van die organisators van Arise heel toevallig op de NHTV in Breda?
tijs08
quote:
Originally posted by T3rr0r
Zeg, zit één van die organisators van Arise heel toevallig op de NHTV in Breda?


hmmm, nou eigenlijk allemaal :D

Ik heb er echt onwijs veel zin in Mannen!!

Super tof dat er zoveel TA's komen :cool:
Ik zal vanavond een mooi progressive setjes neerzetten ala Sasha, Markus Schulz met een aantal exclusieve dingetjes :eyespop: ! Hoop dat jullie het wat gaan vinden!

tot vanavond!! :tongue2
Bouma-Bros
Tot vanavond!

ArisE2
Wordt tijd voor een peesmeeker vrees ik vanavond!!:tongue3
M_Peror
Klinkt goed allemaal... ik heb er zin in! :D
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
He aapies, zie jullie vanavond. Nu richting vriendin et cetera.
En Jasper: we maken ff een voetbalkwis voor chinees :)


ik ben al dagen bezig met de quiz van amstel superprof :D

heb er ook zin in, ga nu naar lex en dan zie ik jullie vanavond allemaal (eindelijk) weer eens!

ciao!!

Optimus
het was weer superlachen met iedereen die ik gezien heb:D:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


leuk feestje was het Robin:D

straks meer, nu eerst eten:D
SnuggLe
Aardig feestje, leuke locatie, en vooral gezellige mensen!
Leuke avond!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 
Privacy Statement