return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 * (pg. 17)
View this Thread in Original format
Optimus
En jasper, het nummer wat ik bedoelde was Trafik - Your Light!:D:crazy:

En ik speel nu ook Amstel Superprof:D
eieregooie
Jaa... t was een gezellig feestje... :D
SnuggLe
Heb de foto's geupped naar Partyflock, dus ze zullen er vandaag/morgenochtend wel een keer opstaan. Zijn er een stuk of 80 geworden. Zodadelijk een klein voorproefje online, na Peking Express.
TranceFool
Het was zeker supergezellig. Om 5 uur al vertrokken vanaf zuidplein waar Jasper mij had opgepikt en samen met Lex en zn broertje richting Breda gegaan naar Onno zn huisje. Daar zaten Dave, Tijs en Mark(?) en ff later was Wouter er ook. ff wat plaatjes geluisterd, gedronken en lekker gesnackt :D. Om 9 uur was het tijd voor Onno om te beginnen, de eerste overgang was niet echt vlekkenloos maar daarna vond ik het zeker wel goed klinken, het cafe werd ook steeds beter gevuld :). Tijs nam het goed over, paar erg lekkere tracks gehoord en halverwege zijn set was het cafe toch wel goed gevuld! Verder met alle andere TA´s een erg gezellige avond...Optimus, Snuggle (biertje in ontvangst mogen nemen :D), Ei, Bouma-Bros, M_Peror. Omdat de avond zo vroeg was begonnen viel het niet echt op dat het om 2 uur al was afgelopen
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Heb de foto's geupped naar Partyflock, dus ze zullen er vandaag/morgenochtend wel een keer opstaan. Zijn er een stuk of 80 geworden. Zodadelijk een klein voorproefje online, na Peking Express.

Nice :)
SnuggLe
Hier wat foto's:

http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur/arise

Wat voorbeeldjes:


* Partyhardy, Jappio en Optimus




* Een jarige Perry O'Neil






* Eieregooie & goede vriendin



Rest op mijn site en snel op Partyflock......
Report komt nog wel.
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe



ik mis wat middelvingertjes pik :toothless


Vond het ook supergezellig om weer is wat bekende gezichten te zien. Mooi ook dat dj noah nog een poging maakte om zijn handtekening te zetten op tin zn loempia mwhehe :) Verder waren de sets van Tijs & Onno echt zeer goed en ik ga dan ook ff bij Robin Arise lobbyen zodat we die volgend jaar in de "grote" zaal krijgen :D
Optimus
pik:toothless
Partyhardy!
Ja, het was echt weer een top feessie! :cool: ik vond het erg kicke om eens een keer niet op mijn slaapkamertje te draaien ;)

Na mij kwam Tijs en die draaide echt heerlijk, veel super tunes! :eyespop: :tongue3

Klein stukje van Perry gehoord wat ook erg goed klonk, zijn nieuwe Arise plaat bijvoorbeeld! :eyes: super!

Tot slot Misja Helsloot die echt alleen maar stond te beuken, niet wat ik van hem verwacht had maar dit kwam ook omdat Dazzle het tempo al behoorlijk had opgeschroefd. Daarom toen weer snel richting het kroeg-gedeelte gespurd voor de sounds van Dj David! Hij draaide ook echt een onwijs lekkere set! :cool: Dit beloofd wat voor de toekomst! :)

Veel gezellige people waren er en echt tof dat er zoveel ta-ers waren gekomen! super gasten! :) en gave foto's Snuggle! :)

Al met al dus een top feest! :)

Hier nog even de plaatjes die ik gedraaid heb (opwarm setje)=>

Dave Brennan - Drink Deep (James Zabiela remix)
Jiva - Strange Dimensions
Quivver - Space Manoeuvres part 3
Insight - Prophecy 2003 (Innate & Moor Dub)
Gpal presents Ghos - No Other Man (the Greek remix)
Bart van Wissen - Illuminate
Jamie Stevens - The Night Before (Momu remix)
Chable & Fernandez - Before you Beat my Box
Steve Porter - Definite Form (Jumpin Dub)
Subsky - Four Days (Gil remix
Dj Lex
Erg geslaagd feestje! Onno en Tijs draaiden topsetjes. Misja goeie derde plaats.

djdavid
dit was zeker een gezellig feestje!!:D
vaak op en neer gelopen tussen zaal en cafe om van elke dj toch nog ff wat te horen... en vanaf 0:00 natuurlijk zelf behind the wheels:tongue2

playlist van ArisE:

Motorcycle - As the rush comes (Perry O’Neil remix) [Armind] -> speciaal voor de jarige Perry:happy2:
Michael Burns - Corrective tones (Panoptic open sky mix) [Little Mountain]
Depeche Mode - Only when I lose myself (Lexicon Avenue remix) [white]
3 Colours - Accessible [CDR]
Conjure One - Centre of the sun (Junkie XL remix) [Nettwerk]
Subsky - Albino (Benz & MD aurium remix) [Nascent]
Sultan & The Greek - Rezin [CDR]
Pig & Dan - Blonde [Submission]
Lemon 8 - New York, New York (out of the sanctuary mix) [Basic Beat]
Blackwatch & Quivver - Loveless [Perfecto]
Gill Norris - Forme (Leama & Moor remix) [Precint]
Whirlpool - Under the sun (Markus Schulz remix) [Deep Blue]
Duran - Face [Sadie]
Taxi - Glistening [Armind]
St John vs Locust - Mind circles (Perry O’Neil remix) [white]
Holden & Thompson - Nothing (93 returning mix) [Loaded]
Valentino - Flying (Sultan & The Greek remix) [Shinichi]

helaas klonken om 1:50 de laatste beats al door de boxen :(

volgende keer moeten de TA-ers maar gewoon in de hoofdzaal draaien!!!:D :D
ArisE2
Hey Luitjes,

Allereerst bedankt voor jullie komst!!;)
ik heb jullie alleen veel te weinig gesproken helaas. De foto's zijn tot dusver echt vet geworden..(leuk voor later haha) Altijd een raar idee zo'n eigen feessie, maar het smaakt iig naar meer. de volgende keer TA in de main!!!
Thankzz TA en mn toppers Onno, Tijs, David.. :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 
Privacy Statement