|
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 * (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| ChooChoo |
Het was weer een top feestje! Heb erg genoten:) Heb helaas ook de set van Onno gemist...:(
Strak feestje, Robin!:D |
|
|
| T3rr0r |
| quote: | Originally posted by tijs08
hmmm, nou eigenlijk allemaal :D
Ik heb er echt onwijs veel zin in Mannen!!
Super tof dat er zoveel TA's komen :cool:
Ik zal vanavond een mooi progressive setjes neerzetten ala Sasha, Markus Schulz met een aantal exclusieve dingetjes :eyespop: ! Hoop dat jullie het wat gaan vinden!
tot vanavond!! :tongue2 |
Ah! dus toch :)
Ik had een tijd geleden zo'n case zien hangen waar een trance-feest georganiseerd moest worden voor Mezz, dat was dus Arise neem ik aan? :) |
|
|
| SnuggLe |
Jongens (Jasper, Onno, Sjinees en vooral Tijs), jullie zijn beroemdheden geworden: jullie foto's staan ook pontificaal op www.partyscene.nl
Ze hebben mijn report gelukkig wel geplaatst :) Cool!
Kijk maar:
http://www.partyscene.nl/reports/25870.html
Wel vet :) Wel cool dat ze die foto van jou er zo groot bij hebben gezet Tijs :) :D |
|
|
| ArisE2 |
Hoe vet!! top Bram!!
't zou onno weer eens niet zijn met zn big smile!!
en zou dit de doorbraak betekenen van Tijs????
;) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by T3rr0r
Ah! dus toch :)
Ik had een tijd geleden zo'n case zien hangen waar een trance-feest georganiseerd moest worden voor Mezz, dat was dus Arise neem ik aan? :) |
ja! :) dat was idd Arise! :cool: maar wie ben jij dan? zit je dus ook op de NHTV? welk jaar? :)
en tof Bram, dat report! super! :tongue2 |
|
|
| djdavid |
| nou robin, met al die vette pics en die lovende reports op al die sites moet de volgende ArisE wel hit worden!:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by djdavid
nou robin, met al die vette pics en die lovende reports op al die sites moet de volgende ArisE wel hit worden!:D |
Aan mij zal het in ieder geval niet liggen, ik heb mijn best gedaan voor Robin :p |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Aan mij zal het in ieder geval niet liggen, ik heb mijn best gedaan voor Robin :p |
zeker weten! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jongens (Jasper, Onno, Sjinees en vooral Tijs), jullie zijn beroemdheden geworden: jullie foto's staan ook pontificaal op www.partyscene.nl
Ze hebben mijn report gelukkig wel geplaatst :) Cool!
Kijk maar:
http://www.partyscene.nl/reports/25870.html
Wel vet :) Wel cool dat ze die foto van jou er zo groot bij hebben gezet Tijs :) :D |
WOW!! :crazy:
Super vet zeg, ook top een reportje trouwens! Het is natuurlijk ook wel een erg mooie foto :thepirate :p
Wat is het toch handig om een 'Insider' te hebben... zoals al werd gezegd, met deze belangstelling komt de echte internettende party-ganger niet om Arise heen :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
WOW!! :crazy:
Super vet zeg, ook top een reportje trouwens! Het is natuurlijk ook wel een erg mooie foto :thepirate :p
Wat is het toch handig om een 'Insider' te hebben... zoals al werd gezegd, met deze belangstelling komt de echte internettende party-ganger niet om Arise heen :cool: |
He he, mij niet teveel credit geven want dat verdien ik nie. Ben maar een simpele stupido fotograaf die ook wat schrijft.
Alle credits moeten naar Robin en de rest van de organisatie ofcourse! |
|
|
| ArisE2 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He he, mij niet teveel credit geven want dat verdien ik nie. Ben maar een simpele stupido fotograaf die ook wat schrijft.
Alle credits moeten naar Robin en de rest van de organisatie ofcourse! |
Dus niet!! dankzij TA had ik nooit zo weggeweest van de muziek en dus van het feest. Nu ken ik een paar andere maniacs die me super geholpen met het slagen van de avond. Denk aan jou, Onno, Tijs, Perry, David, Marc, Tim!! Thankzzz :tongue3 |
|
|
|
|