|
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 * (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| Nou ja hebben we iig een opl voor het after probleem ;) |
|
|
| ArisE2 |
De flyers en de posters zijn inmiddels gedrukt en zijn klaar om verspreid te worden..
zie www.arise-events.nl :) |
|
|
| sndh |
ik moet hier zeker bij zijn :eek: Zijn er nog kaartjes?
maar hoe doe ik dat, ik kom vanuit haarlem.... zijn er mensen die treinen? Slaapplaatsen, auto's?, bussen, boten oid? |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by ArisE2
De flyers en de posters zijn inmiddels gedrukt en zijn klaar om verspreid te worden..
zie www.arise-events.nl :) |
beetje jammer dat ik er dan weer niet op sta:(
maar goed, je hebt me inmiddels verteld dat de fyers zelf wel goed gedrukt zijn en dat ik ook acte de presence zal geven:toothless |
|
|
| basd |
Het gaat er helaas wel steeds minder op lijken dat ik er ben, Onno vertelde me dat de Spock ook maar tot 4 uur open is, en ik ga echt niet zo lang wachten totdat ik met de trein terug kan..
Toch nog maar effe zoeken naar een andere oplossing.. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Nou ja hebben we iig een opl voor het after probleem ;) |
IDD :D
Dus dan weet je het alvast SnuggLe, ik ga na Arise dus waarschijnlijk als een speer naar de Asta :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
IDD :D
Dus dan weet je het alvast SnuggLe, ik ga na Arise dus waarschijnlijk als een speer naar de Asta :) |
Mjah is best, dan ga ik anders gewoon mee, dan maar geen after. Ik rijdt dan wel mee terug en ga naar bed, heb ik nog wat aan mijn weekend :)
Oh ArisE, wil je nog wat exposure voor je feest?
Kan maybe wel een report schrijven voor op partyscene.nl, omdat ik daar nu foto's voor maak/reports voor schrijf, naast partyflock. |
|
|
| ArisE2 |
Timetable!!
ZAAL MEZZ
Marc-S 2100-2200
Perry O'Neil 2200-2300
Dazzle 2300-0030
Misja Helsloot 0030-0200
CAFE MEZZ
Noah 2100-2200
Teagle 2200-2400
David 2400-0200
VISUALS
VJ- Eye Supply 2100-0200 |
|
|
| TranceFool |
zozo David en Tijs hebben het goed voor mekaar, 2 uurtjes draaien :D. Ben trouwens ook wel benieuwd naar Partyhardy, eens kijken of die zo goed kan draaien als dattie zelf uit zn dak gaat :D.
Wie van de TA´s uit omgeving Rotjeknor gaan nog meer, Jappio, Lex 3o3??? :) |
|
|
| ArisE2 |
| misschien wordt t tijd voor een totaallijst van TA'ers op te stellen;) |
|
|
| Three 'O Three |
Hier een beginnetje:
303
Basvh
DJ Lex
eieregooie
Kolkiewolkie
M_Peror
magrec
Optimus
Snuggle
Switch
Trancefool |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
zozo David en Tijs hebben het goed voor mekaar, 2 uurtjes draaien :D. Ben trouwens ook wel benieuwd naar Partyhardy, eens kijken of die zo goed kan draaien als dattie zelf uit zn dak gaat :D.
Wie van de TA´s uit omgeving Rotjeknor gaan nog meer, Jappio, Lex 3o3??? :) |
TranceFool, krijg je een biertje van me voor de uitschakeling in de mixcontest :D
Naar aanleiding van je mix had je technofool moeten heten :D |
|
|
|
|