return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 * (pg. 12)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe
TranceFool, krijg je een biertje van me voor de uitschakeling in de mixcontest :D
Naar aanleiding van je mix had je technofool moeten heten :D

whehe ok dan :)
Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe
TranceFool, krijg je een biertje van me voor de uitschakeling in de mixcontest :D
Naar aanleiding van je mix had je technofool moeten heten :D

Ik zou dit niet geloven Trancefool, hij belooft namelijk iedereen biertjes, maar geeft ze NOOIT! :p
TranceFool
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik zou dit niet geloven Trancefool, hij belooft namelijk iedereen biertjes, maar geeft ze NOOIT! :p

haha, nou dan denk ik dat snuggle op arise maar eens ff al zn openstaande rekeningen in orde moet maken :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex

Whahahaha, zeik niet, heb het je al weer een paar keer aangeboden :D
Is het nu niet 20 maart bij Everybody dan krijg je um bij Arise :D
eieregooie
kheb maar es een kaartje aangeschaft :)
Dj Lex
Ga ik ook vandaag doen :)
Jappio
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Hier een beginnetje:

303
Basvh
DJ Lex
eieregooie
Kolkiewolkie
M_Peror
magrec
Optimus
Snuggle
Switch
Trancefool

zet mij er ook maar bij.. Hopelijk is die toko wel zo groot dat ik die geile sjinees een beetje kan ontlopen :haha:
Jappio
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Hier een beginnetje:

303
Basvh
DJ Lex
eieregooie
Jappio
Kolkiewolkie
M_Peror
magrec
Optimus
Snuggle
Switch
Trancefool

ahh doe t anders zelf wel :D (heb me ook nog gehouden aan de standaard delftse alfabetcontrole dus je hoeft m niet te editten ook ;)
magrec
ik zit nog te teijfelen.
Mocht ik een auto kunnen regelen dan kom ik denk ik wel langs.
basd
Ik kom in ieder geval zeker niet. Kan geen auto ofzo regelen en vier uur is me echt te vroeg..

Bovendien moet ik de volgende dag werken, zal waarschijnlijk erg vroeg op moeten staan..

kolkiewolkie
He, ik sta er nog tussen. Dat is dus overbodig want ik zie het niet zitten om van 4 uur snachts tot ik weet niet wanneer te wachten EN het kost klauwen met geld (wat er niet is) EN ik kan dat weekend niet eens (verjaardagen van vrienden).
ArisE2
Wisten jullie dat Jappio zelfs 40+ dames van 't postkantoor chartered voor Arise!!:tongue3 Hij moest alleen de moed opgeven toen bleek dat Franske Bauer niet op de line-up stond!!;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement