|
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 * (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Kakao |
Kom dus achteraf toch niet :haha:
Wel jammer :sadgreen: |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Kakao
Kom dus achteraf toch niet :haha:
Wel jammer :sadgreen: |
Hé klote man! ach ja:) We vertellen wel hoe het geweest is:p |
|
|
| kolkiewolkie |
| Hint @ Frank: ik ben (waarschijnlijk) wel bereid een deel van de travelkosten te sponseren (als ik mee kan tuffen ofcourse :D ). |
|
|
| basd |
| Is er inmiddels al iets bekend over eventuele afterpartijtjes? |
|
|
| Optimus |
| we mogen met Jesse mee naar huis om te verbouwen:D |
|
|
| SnuggLe |
Frankie rustig maar, ik ga ook.
Ik rij als het goed is met Eieregooie mee vanuit Delft.
Heb er zin in (maar eerst nog Addiction natuurlijk!)!!
Leuk Blik dat je ook gaat! Heb jou (volgensmij) ook nog nooit in levende lijve mogen aanschouwen! :)
En ja hoe zit het met de afters? Onno, konden we bij jou partyen ofzo? :) Of gingen we een ander cafe in??
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
| hey! moet ik dan in me uppie in de trein?:mad: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Optimus
hey! moet ik dan in me uppie in de trein?:mad: |
Ik wil anders ook wel treinen....:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
hey! moet ik dan in me uppie in de trein?:mad: |
Je kan ook vragen of je mee met de auto mag :) |
|
|
| Optimus |
| nee man, als je met 6 man in trein zit is leuker:D Alleen moeten er wel 6 man zijn:p:D |
|
|
| Switch |
6 man in de auto is ook wel leuk hoor :P
kolkie: ik vind het best joh :) |
|
|
| ArisE2 |
De voorverkoopdatum is bekend!!
Vanaf :eyes:dinsdag 3 februari.:eyes: verkrijgbaar via Ticketservice in heel Nederland en in Breda bij Tunesville en de Mezz zelf..
Daarnaast is de kans groot voor een afterparty in de Spock met Dazzle en Marc Green. Ik moet nog ff onderhandelen met Dazzle en Spock.
Begin volgende week meer duidelijkheid!!
Arise 2 wordt morgen besproken en daarbij een verrassende medeorganisator gevonden hiervoor.. Dankzij hem kunnen we waarschijnlijk echt iets supers neer gaan zetten komend voorjaar!
Sorry dat ik een beetje vaag hierover over ben, maar dit heeft z'n redenen. |
|
|
|
|