|
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 * (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| Wow! :eyes: ziet er strak uit hoor! super! :tongue3 :crazy: :cool: :) |
|
|
| tijs08 |
| VET!!!!!!!!!! mooie site voor een mooi feestje! :crazy: :tongue2 |
|
|
| Eagle` |
| Strak Arise. Ziet er heel professioneel uit joh. Proficiat. :) |
|
|
| djdavid |
| ziet er top uit!!!:D :D :D |
|
|
| moogwai |
| Inderdaad een erg gelikte site! |
|
|
| Switch |
| wie gaan er nou allemaal? lijkt me zeker wel leuk om te gaan, maar gezien de afstand wil ik toch wat bekenden zien dan :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Switch
wie gaan er nou allemaal? lijkt me zeker wel leuk om te gaan, maar gezien de afstand wil ik toch wat bekenden zien dan :) | Ik wil hier iig absoluut bij zijn, moet alleen nog wel ff kijken hoe ik het ga doen met vervoer ed. :) |
|
|
| Blik |
| Aangezien ik toch op kamers in Breda zit, is er wel een kans dat ik ook kom |
|
|
| Dj Lex |
| Het komt precies goed uit dit feestje, want tentamenweek is net afgelopen dan :cool: Ik ben hier uiteraard bij :) Even wat bepaalde iemanden supporten en stalken ;) |
|
|
| M_Peror |
| Kan er waarschijnlijk niet vanaf 't begin bij zijn, maar wil dit dus echt niet missen, dus dan maar wat later arriveren... :D |
|
|
|
|