|
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 * (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| ArisE2 |
| quote: | Originally posted by djdavid
zit zkr vaak in die trein naar den bosch en die blackholetas heb ik nog steeds wel. alleen een iets kleinere doet toch beter dienst als schooltas..:tongue2
btw, weet niet wie JIJ bent... maar goed, als je me een keer ziet en aanspreekt..
en wat die arise in nijmegen betreft... das onderhand in m'n achtertuin, dus ik denk dat ik robin nog maar ns lief ga aankijken:D :D |
Zo..net personeelsfeest gehad..echt ernstig!! Andre Hazes en Gerard Joling kan het nog erger!!! Maar goed.. Nijmegen komt goed! donderdag vergunning aanvragen bij gemeente....en David ik zie je terug in de Massinkhal!!!:) |
|
|
| ArisE2 |
| quote: | Originally posted by DjRV
goed bezig arise! breda geboortestad voor dance talent ! (Y) |
Tof, thankz for the support.. alleen jammer dat de gemeente dwars ligt!!:mad: |
|
|
| DjRV |
tchjaa,wat dat betreft kan je beter in de randstad organiseren.
heb ooit een keer een feest gedaan in de Catacombe in Amsterdam,toko voor 1000 gulden gehuurd en alles was geregeld. Drank was voor de eigenaar maar entree mochten we compleet zelf in de hand houden. |
|
|
| M_Peror |
Heeej... gaat die nacht niet de zomertijd in? Dan gaat de klok vooruit. Zou betekenen dat het feest toch, zij het "virtueel", tot 03.00 uur duurt ipv 02.00 uur. Je kunt er geen minuutje langer door feesten, maar misschien "staat" het wel handig in de PR (pers, posters, flyers)? :)
Is maar ideetje. Of is het dan net of je de boel bedondert? :D |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Is maar ideetje. Of is het dan net of je de boel bedondert? :D |
ja.
;) |
|
|
| M_Peror |
Hehe... :D
Dan maar niet I guess... :p |
|
|
| DeFrisse |
24 Januari
Koma & Bones (UK)
Koma & Bones hebben met hun tweede album Shutterspeed een nieuwe standaard gezet voor progressieve dansmuziek. Hun diepe en opzwepende breakbeats staan garant voor een unieke avond. Koma & Bones zullen in Mezz voor de eerste keer in Nederland te zien zijn en het duo zal er dan ook alles aan doen om een goede indruk achter te laten. Als producerstrio stonden ze eerder achter remixen van Kosheen's Hide U, X-press2's Smoke Machine en New Order's Confusion.
New school breakbeat en tribal house
Ze zijn wereldwijd erkend als één van de meest gewaardeerde new school breakbeat acts en hun tracks worden gedraaid door o.a. Hybrid, Adam Freeland, Rennie Pilgrem maar ook dj's als Sasha en Paul Oakenfold. Hun album komt uit op het gerenomeerde label TCR waar eerder ook hun singles uitkwamen als Powercut en Morpheus. Samen met een act als de Plump DJ's zorgen Koma & Bones voor een ware opleving van de new school breakbeat scene. http://tcr.uk.com
DJ Loes Lee
Een andere producer en dj die al jaren vecht voor de erkenning van breakbeat is de Nijmeegse Loes Lee. Met haar label Moving Target krijgt ze ondersteuning van dj's als John Digweed en Paul van Dijk en haar platen worden over de hele wereld verkocht. Ze is zonder twijfel de koningin van de breakbeat en naast haar label heeft ze ook een eigen programma op Kink FM, Urban Revolution, waarin ze dj's ontvangt van over de hele wereld. Eerder dit jaar werd ze in IDJ magazine genoemd als één van de opkomende artiesten in breakbeat. Loes Lees heeft wekelijks gigs door heel Europa en ze was nog niet eerder in Breda te zien. Haar vermogen om te improviseren is enorm en ook in Breda zal ze zorgen dat iedereen op de dansvloer uit zijn dak gaat. http://www.loeslee.com
Da Huge
Frshdjs' eigen Da Huge is op het moment druk bezig aan zijn dj carrière en deze gaat als een trein. Met optredens op Breda Beats (waar hij live een remix van de Gecko Brothers liet horen), Respect Festival, Grote Prijs van Nederland (Mezz) en gastoptredens in de Spock heeft hij in Breda zijn sporen ondertussen verdiend. Daarnaast stond Da Huge op diverse plekken in Nederland en werd hij door het vooraanstaande dance blad Basic Groove verkozen als Rookie van de Maand November. Met een mix tussen rollende breakbeats, rare bootlegs en uplifting techhouse zorgt Da Huge iedere keer weer voor een uniek en zeer dansbaar geluid. http://www.dahuge.com
Aanvang: 21:00 uur
Zaal open: 21:00 uur
Prijs aan zaal: € 9,00 Prijs voorverkoop: € 9,00 |
|
|
| Three 'O Three |
| Ja hoooor... :rolleyes: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by DeFrisse
24 Januari
Koma & Bones (UK)
DJ Loes Lee
|
Dat is best wel vette line up.
Loes lee rocks altijd vette sets op kink fm. |
|
|
| Hitman |
| Ik ben vorige week in de Mezz geweest voor een of ander vaag techno feestje, is echt een coole tent. Ik ben 27 maart ook wel van de partij denk ik!! |
|
|
| ArisE2 |
De site is af:D ..duurt nog ff voordat 'ie online is, want hij is net een paar uur oud.. vandaar!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!
 |
|
|
| SnuggLe |
| Ziet er gaaf uit!! Heel stoer! |
|
|
|
|