|
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Het enige dat me eigenlijk écht zegt dat ik hier bij moet zijn is het feit dat er zoveel tijd/energie/geld in de aankleding van het evenement zal gestoken zijn. EN de grootste laser/vuurwerkshow die er al indoor gezien is in belgie :) |
Toch leg ik mijn verwachtingen hierover niet te hoog. Uiteindelijk telt de muziek. En al die franjes kunnen in sommige gevallen de sfeer breken. Maar ik ben toch ook eens benieuwd.
Wel slecht nieuws is dat de cd release mixed by mike uitgesteld tot bij het outdoor event. |
|
|
| Wildfir3 |
| behalve het theme zal daar waarschijnlijk niets vernieuwends op staan... en ik denk dat het theme wel te koop zal zijn op aib... of da hoop ik althans :P |
|
|
| djcresto |
behalve het theme zal daar waarschijnlijk niets vernieuwends op staan... en ik denk dat het theme wel te koop zal zijn op aib... of da hoop ik althans :P |
Dat zal niet denk ik, Mike zei in rotationz dat hij nog niet wist wat ermee gedaan. Ging ook nog remix maken. Dus dan veronderstel ik dat het binnen 2 weken nog niet verkrijgbaar zal zijn. Hoelang heeft het trouwens geduurd vooral het theme van vorig jaar "stone cold" gereleased werd? Een paar maand nog denk ik. |
|
|
| TOR |
| nog 2 weken te gaan! :crazy: |
|
|
| cyberia |
khebber eigenlijk nog niveel van gehoord, maar AIB is nooit uitverkocht ofzo. En zo ziekelijk veel reclame heb ik er ook nog niet voor gezien, dus dat zal wel meevallen. 't zal gezellig vol zitten :) |
Ze maken er tegenwoordig ook al reclame over op donna |
|
|
| Joker666 |
Ik zie er toch overal vrij veel reclame voor. Affiches, zelfs aan de kust. Reclame op trams en bussen van de lijn in antwerpen. Reclame in weekbladen (03 etc). Flyers her en der. Reclame op radio. etc etc
Denk toch wel dat het sportpaleis weer lekker vol zal zitten... :happy2: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by cyberia
Ze maken er tegenwoordig ook al reclame over op donna |
heb ik ook al gehoord :rolleyes:
vorig jaar zat het toch ook goed vol en nu is het concept toch al bekender, dus tzal dit jaar ook wel bakske vol zijn |
|
|
| Zehra |
| kzie en hoor er toch overal reclame van hoor... :( mijn komst is nog nie 100% zeker. zal pas volgende week kaartje kunnen kopen (als ik ga) mah hoop er echt bij te zijn en nu ik weet dat er een stuk of twintig trance-liefhebbers gaan meeten... ik MOET er gewoon bij zijn! (nog steeds :mad: @ neef) |
|
|
| Wildfir3 |
| kheb mijn kaartje ook nog ni zenne... de laatsten dag zal ook wel gaan :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Joker666
Ik zie er toch overal vrij veel reclame voor. Affiches, zelfs aan de kust. Reclame op trams en bussen van de lijn in antwerpen. Reclame in weekbladen (03 etc). Flyers her en der. Reclame op radio. etc etc |
Die mannen van AIB zijn niet normaal, die plakken echt ongeloofelijk veel!! :eek:
Ik ben de voorbije weken een paar keer gaan plakken voor ons jeugdhuis, en als ik de volgende dag terug ging kijken waren onze affiches al overplakt, en altijd door AIB affiches...:mad:
En fin, ik heb er niks op tegen dat ze veel reclame maken, maar ze moeten de andere events en fuiven die op totaal andere dagen vallen nu ook niet gaan verstikken, daar is niemand mee gediend... |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die mannen van AIB zijn niet normaal, die plakken echt ongeloofelijk veel!! :eek:
Ik ben de voorbije weken een paar keer gaan plakken voor ons jeugdhuis, en als ik de volgende dag terug ging kijken waren onze affiches al overplakt, en altijd door AIB affiches...:mad:
En fin, ik heb er niks op tegen dat ze veel reclame maken, maar ze moeten de andere events en fuiven die op totaal andere dagen vallen nu ook niet gaan verstikken, daar is niemand mee gediend... |
Volledig met je eens... :)
De "kleinere" fuiven moeten ok nog aan de bak komen he... |
|
|
| SilentEagle |
Hehe... Plakker-oorlog.
Kheb vaag den indruk da er vorig jaar meer reclame was... En ook dat dit jaar zowat iedere 16jarige da ik ken naar AiB gaat. :) |
|
|
|
|