|
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Dj P.A! |
Thank You very much Belgium för a superb event.
I have traveled all the way from Stockholm Sweden to see Armin & MIKE and i was not dissapointed. Probably the best event i have ever seen.
The Antwerp is burning theme Absolute - New Horizons is simplu massive!!! I have that track in my mind all the time.
Once again: Thank You Belgium, Atnwerp, Armin & MIKE för night that i will never forget. |
|
|
| Bertn |
| Nog over armin zijn set: ik zag meer mensen dansen op die techno-achtige tracks dan op de zuivere trance hoor... |
|
|
| pooley |
Waarschijnlijk al die Fuse-heads die voor Vath en Hawtin kwamen :)
Wat ben ik blij dat ik niet kieskeurig ben en alleen trance goedvind... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by toettoet
Ben ik het volstrekt niet mee eens natuurlijk, maar ja. Is ook een nieuw nummer; zal het ook wel aan liggen.
Werkt ook niet in de Main - wat wil je met zo'n volume... :p |
ik miste een stevige bass en variatie in het nummer..
en ik was niet de enige denk ik.
nu ja, ieder zijn gevoel.. :) |
|
|
| Dr Oetker |
Woei het was me het feestje wel zeg...hehe sjonge ik heb het flink naar m'n zin gehad daaro... WOEI...Kwam eigenlijk niet door de muziek maar opgegeven moment waren we zonder reden zo ontzetten melig geworden, heb er zelf pijn in m'n buik door gekregen van het lachuh:D
Heb het echt vet naar m'n zin gehad, ff de plussen en minnen op een rijtje at random order:
- Volume van de muziek
- Sommige Baco"glazen" hadden scherpe randjes, als je niet uitkeek haalde je mond er aan open.
- Tijd van aankomst, doordat de auto niet meteen beschikbaar gingen we pas om 12.00uur in delft weg :confused:
- Eikel die tijden adagio keihard ging lopen blaten dat die plaat van Tiesto was en dat alleen Tiesto die mocht draaien... :whip: :whip: Wanker!! Het is een goede plaat dus armin draaid um, lijkt me duidelijk...
- Sven Vath kon voor mijn gevoel geen potten breken met de platen die ie draaide, maarjah was toen toch al zo melig dat dat me echt aan m'n reet kon roesten. :toothless
- Donken sukkel met een bijna lege whiskey fles in z'n hand die ff mensen lastig moest lopen vallen. Kom er om te feesten en niet om te drinken, ga anders naar de kroeg ofzo!!!:whip: :whip:
+ Sfeer, Vriendelijke mensen overal. Geen enkele keer mot gehad, ook niet toen ik per ongeluk bij mensen op hun tenen stond te springen.
+ Bij in gang ging alles heel vlot, waarschijnlijk ook omdat we pas 01.15 binnen kwamen hobbelen :toothless
+ Aardige meisje van de bonnen, kreeg er voor 20 euro 15, de lieverd!!:)
+ Vlaams >> 1 bon, 2 bonS :stongue:
+ Alle LOL die we hebben gehad OMFG
+ Vrouwelijk schoon :crazy:
+ Genoeg ruimte om te dansen en te springen en dan bedoel ik vooral vooraan. Alleen als wij los gingen stonden er wel een paar mensen ons aan te kijken ofdat we van mars kwamen, maar hoe gekker we deden hoe mooier ze het vonden. :cool:
+ Vuurwerk en de lasers vond ik zeer ok
Ik heb ook nog een flink aantal foto's gemaakt
Tjek het daar >> http://xargon.xs4all.nl/tk/photo/20040501/
Ik ken helaas bijna geen beta's dus die staan ook niet op je foto, jah behalve eagle geloof ik.
Conclusie ut was een leuk feest!! :tongue3
[edit] spelling is niet m'n sterkste kant [/edit] |
|
|
| pooley |
Eagle, silenteagle, buoyant staa ner al op (1ste pagina :) )
Ben jij diegene met het gele shirt aan ?
edit:
+++++ punt
de snelle wc's !!! |
|
|
| Dr Oetker |
| quote: | Originally posted by pooley
Eagle, silenteagle, buoyant staa ner al op (1ste pagina :) )
Ben jij diegene met het gele shirt aan ?
edit:
+++++ punt
de snelle wc's !!! |
Okéééééé >> Denk dat ik toch eens moet gaan Socializen met de BeTa's
Nee ben die gozer in het blauwe shirt. Die in het gele is m'n niet- biologisch en niet-gerelateerde neefje. Mensen halen ons vaak door elkaar omdat we schijnen op elkaar te lijken..
Dat van die Wc's is ook zeker een groot pluspunt!! Alleen jammer dat er dan weer voor betaald moet worden, Tja ik blijf een nederlander >> een echte knakenpoetser :D |
|
|
| FredNova |
| mijn review lees je hier |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Dr Oetker
Dat van die Wc's is ook zeker een groot pluspunt!! Alleen jammer dat er dan weer voor betaald moet worden, Tja ik blijf een nederlander >> een echte knakenpoetser :D |
ah moesten die dan betaald worden? niet gemerkt :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dr Oetker
Ik heb ook nog een flink aantal foto's gemaakt
Tjek het daar >> http://xargon.xs4all.nl/tk/photo/20040501/
Ik ken helaas bijna geen beta's dus die staan ook niet op je foto, jah behalve eagle geloof ik. |
Ik sta er ook op hoor :p \o/
zal ook nog ff wat punten noteren :)
+ In me broek gezeken van het lachen, nouja, bijna dan :D Wat een dolle boel :p
+ Vriendinnetje mee die niet op der bekkie gevallen was en die rukker met die Whiskey fles eens ff flink op zen nummer zette toenie haar omver beukte :p
+ Die knikker met Whiskey fles eruit gesmeten zien worden door security :D
+ Lasers lasers lasers lasers lasers lasers
+ Lasers die overuren maakte
+ Lekker de ruimte om te springen
+ Geluid zuiver
+ Niet doof, de doofheid die ik had was van de 2 dagen ervoor :p
+ "1 cola" "wablief?" :p
+ Niet wachten voor drank en toiletten
+ "Plat" water
+ Platte cola :p
+++++ Stop van een uur op de terugweg bij een tankstation :toothless
- Paps en mams vergeten dat ik de auto nodig had
- Veel stilstaande mensen
- Toch wel beetje zacht geluid :p
- Kleine zaal: te warm, slecht geluid, geen aankleding... *baai baai zwaai zwaai* b2b :p Dan maar techno :D
Leuk feestje dus :D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by FredNova
mijn review lees je hier |
goeie review man, goed geschreven! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
En tis spijtig da'k het moet zeggen, maar ik besef weer heel goed waarom ik liever in Holland uitga: daar lacht iedereen vriendelijk, hier bekijken ze alsof je iets van hen aanhebt. Ook veel geduw en machismo. :rolleyes: :mad: |
Moet je vooral naar Sensation gaan :p Gemiddeld groot feest in NL is het precies hetzelfde hoor, zo niet erger ;)
Oww btw, zijn de foto's van Meltoz er al? |
|
|
|
|