return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 5)
View this Thread in Original format
Gladius
quote:
Originally posted by emma
hier is nog een interviewtje met M.I.K.E. dat hans van rotationz heeft gedaan => http://www.rotationz.be/index.php?page=news&newsid=573

goed interview!
CygnusX
quote:
Originally posted by Gladius
goed interview!


Vind ik ook!

quote:
De back2back dj-set met Armin zal iets uniek zijn, we doen het just for fun. Daarnaast ook een aparte set van Armin en een eerste ‘best of’ - live act van mezelf + de premiere van het ‘anthem’ uiteraard. Het zal iets speciaal worden!

Nice!
Dj P.A!
What about tickets? I'm coming down from Sweden to Antwerp that weekend and i want to see the event. For those of you who has been on this event before. Do you need to buy tickets in advance? And if so, how can i do that?
Wildfir3
U can still buy tickets that day if i'm not mistaking... u can also buy a 'dagtrip' ticket @ any trainstation, including the trip by train, bus, subway, and the entrance to the event
Kaidreas
quote:
Originally posted by Dj P.A!
What about tickets? I'm coming down from Sweden to Antwerp that weekend and i want to see the event. For those of you who has been on this event before. Do you need to buy tickets in advance? And if so, how can i do that?

jep normally you cant still get the tickets on the same day.
I did that last year.. I don't think with event will be sold out.
TOR
full webpage will be online next Monday!!

hopefully with the official anthem playing in the background.. :eyespop:
in case you didn't know, this year's anthem is produced by M.I.K.E.!!
Wildfir3
ooh ooh ooh i hope it's diabokua style :D
TOR
quote:
Originally posted by Wildfir3
ooh ooh ooh i hope it's diabokua style :D


:stongue:
Buoyant
quote:
Originally posted by emma
thx tor voor de time-table :D

hier is nog een interviewtje met M.I.K.E. dat hans van rotationz heeft gedaan => http://www.rotationz.be/index.php?page=news&newsid=573



die MIKE toch eh :)

(Zie sig)
FredNova
het is Patrick Moerland geworden
a.k.a. Moreland

CygnusX
Wie? :conf: :D

Nog nooit van gehoord.

Edit: de site is wel supervet :eyespop:
TOR
die naam zegt me wel iets.
zal es moeten zoeken van waar ik hem ken...

idd supervette site!
van het anthem had ik wel iets spectaculairders verwacht..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement