return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 27)
View this Thread in Original format
toettoet
Ik vond het wel weer tof! Geluid in de main was helaas te zacht, geen speakers achterin de zaal bijvoorbeeld en rechts harder dan links (!). Ben gewoon maar wat dichterbij staan, daarmee werd het weer gecompenseerd. Christopher Lawrence vond ik echt niks aan, dus snel die andere zaal opgezocht. Kom daar binnen en wist al gelijk dat het daar flink benauwd zou gaan worden. DJ Rezza bezig en ook een stuk van Gaetano meegemaakt, waren wel weer lekkere techno setjes.

M.I.K.E. Live viel tegen omdat het zo kort was. 30 minuten en 4 nummers dus. Beetje jammer. En tja, Live is altijd een breed begrip. Tis geen Speedy J Live-set (wat ook semi-live is natuurlijk)

Armin was weer top, gewoon weer de juiste (en gebruikelijke platen). Gelukkig weer 2 Remy & Roland platen, dat was weer flippen, vooral “Till ya drop” natuurlijk. Top plaat. Publiek was er niet weg van, wat een lauw gedoe zeg. Techno slaat niet aan bij de trance-watjes, eeuwig zonde.

En dan dus M.I.K.E. vs Armin. Man, man, MAN! Wat een feest was dat! Echt de die-hard op een rijtje daarzo. En je ziet gewoon de chemie tussen die twee, ze hebben er gewoon enorm veel plezier in het draaien. En dat komt over, kijk maar naar het enthousiaste publiek! Echt veel kippenvelmomenten.

Gelukkig draaide M.I.K.E. aan het begin nog “Totally Fascinated (Fascinated Mix)” – echt een superplaat is dat. Al die vocale dingetjes (en vocals over andere nummers) hadden niet gehoeven voor mij, maar da’s persoonlijk. The Quest – “C-sharp” was zeker weer lekker om terug te horen! En 2x M.I.K.E. vs Armin – Intruder gehoord! Ook weer zo’n energieke plaat met techy invloeden, mijn complimenten. Goed dat het nu zeker is dat die plaat een samenwerking is tussen die twee, eerder dus al gehoord tijdens de Armada Night in de Asta, Den Haag… Ik juich die hardere platen alleen maar toe.

Kon daarom die Fred Baker set ook wel waarderen; m’n voeten alleen niet, dus heel actief was ik niet meer.

Al met al een goed feest, had het niet willen missen!!

Verder nog:

Fred Baker
Kay D Smith & Marc Tall Pres. Passive Resistance – Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix)
Frank Biazzi – Turbulence

Sven Väth
Secret Cinema – Adventures
Steve-Austin
Frank Biazzi was de voor-laatste liedje van Fred Baker ...
Gladius
quote:
Originally posted by toettoet
Techno slaat niet aan bij de trance-watjes, eeuwig zonde.

:conf: :conf:
toettoet
quote:
Originally posted by Gladius
:conf: :conf:

Ik stond voorin - publiek viel gewoon dood bij dat nummer, in vergelijking met het nummer ervoor. Ik heb het vaker gemerkt bij dergelijke nummers, vandaar deze mooie conclusie. Maar er zijn er zat bij die het WEL snappen hoor. Ik heb het met vocaal spul waar ik niet van hou, ieder z'n ding natuurlijk.

Maar genoeg off-topic weer... :)
Gladius
mja ieder z'n ding uiteraard, het is gewoon die 'trance-watjes' dat me tegensteekt
emma
quote:
Originally posted by Buoyant
thx voor de pix ei en emma(als ge tenminste nog weet wie ik ben ;))

ik weet nog wie je bent :)

ei=> hele mooie pix ! thx
SilentEagle
quote:
Originally posted by Gladius
mja ieder z'n ding uiteraard, het is gewoon die 'trance-watjes' dat me tegensteekt

Idd, kunnen wij het evengoed over techno-aggresievelingen hebben. :rolleyes:
Jasperovitsj
Als Sven Väth in zijn set een tranceplaat zou hebben gedraaid zou het publiek toch ook stilvallen? Kunnen wij als trance-watjes toch evengoed zeggen dat jullie techno-liefhebbers ook watjes zijn?
toettoet
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als Sven Väth in zijn set een tranceplaat zou hebben gedraaid zou het publiek toch ook stilvallen? Kunnen wij als trance-watjes toch evengoed zeggen dat jullie techno-liefhebbers ook watjes zijn?

Deze discussie was niet echt de bedoeling, maar goed.

Pure techno-liefhebbers zijn vaak echte puristen, daarom ben ik liever een trance-liefhebber omdat het meer stijlen omarmt (techno/progressive/house/electro). Alleen viel dat gister bij Armin in de Main wat tegen. In mijn observatie.
TOR
dat kwam gewoon omdat Till ya Drop iets te simplistisch is, denk ik

Monday Groove en bv. ook Loaded en M.I.B. hadden veel succes.
er zit gewoon niet genoeg pit in Till ya Drop.

basd
quote:
Originally posted by Eagle`
10 minuten later stonden we dan binne, effe vlug secrity voorbij dacht ik dan, maar dat was blijkbaar buiten die strandhamster gerekend, die zonodig nog is men been moest happen Daarop volgde een leuke conversatie => Agente: heb je wat bij, wat geblowed ?" ik: "Nee natuurlijk niet" zij:"ik geloof er niks van, je ziet er zo stoned uit als een garnaal". ik: "ja okay :rolleyes:" Pashokje, niks gevonden (du-uh), copietje van passpoort later eindelijk binnen.

...

- punten:
gare mestkever die me blauwe plek bijt, schurft hond

Sommige mensen zit het ook nooit mee bij de deur he :p

Wel een mooie term trouwens, 'strandhamster'.. die kende ik nog niet :)
toettoet
quote:
Originally posted by TOR
dat kwam gewoon omdat Till ya Drop iets te simplistisch is, denk ik

Monday Groove en bv. ook Loaded en M.I.B. hadden veel succes.
er zit gewoon niet genoeg pit in Till ya Drop.

Ben ik het volstrekt niet mee eens natuurlijk, maar ja. Is ook een nieuw nummer; zal het ook wel aan liggen.

Werkt ook niet in de Main - wat wil je met zo'n volume... :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement