|
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
| Opening was flauw. Knallen deden pijn. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Opening was superflauw...Een paar vlammetjes en wat knallen....
Mijlenver af van het vuurwerk en de mega lichtshow die ik had verwacht als grand opening...:( |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Opening was superflauw...Een paar vlammetjes en wat knallen....
Mijlenver af van het vuurwerk en de mega lichtshow die ik had verwacht als grand opening...:( |
Ik was vooral aant wachten op het moment dat de bass onder dat stukje opera-achtige vocal (was ook op site) kwam. Niet dus..; :( |
|
|
| Wildfir3 |
| en geen tieten :conf: |
|
|
| djcresto |
| Kvraag me af hoeveel volk er eigenlijk was. Khad de indruk dat het vorig jaar drukker was. Nu had je meestal genoeg plaats om te bewegen. Wat ik ook altijd betreur is dat het geluid enkel van vanvoor komt. Waarom ook geen boxen achteraan of int midden? |
|
|
| Joker666 |
Op ATV had men het over iets meer dan 9000 party people op AiB!
Ik had toch ook de indruk dat er vorig jaar meer volk was. |
|
|
| TOR |
yup, minder volk dan vorig jaar..
maar ik vond het wel goed zo, nu had je tenminste plaats om te bewegen..
en ik ga ook akkoord met cresto wat betreft de boxen. in zo'n grote zaal moet je er in iedere hoek hebben, wil je de hele zaal meekrijgen.
het geluid was hoe dan ook wel goed, geen last gehad van de oren.. :) |
|
|
| Kaidreas |
ja en vorig jaar hadden ze wel zo van die uber kewle hangende boxen. zo'n hele sliert.
misschien bracht dat het geluid verder.;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by pooley
www.pooley.be voor ne resumé van allemaal links |
Link gecheckt, vet dingeske KET :D Keep up the good work Fré ;)
Foto's van AIB komen der deze avond aan, heb gister ma e deel kunnen resizen... :( |
|
|
| Wildfir3 |
| ge weet toch da photoshop da automatisch kan eh? :p |
|
|
|
|