|
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Buoyant
heey boys
1laten we allen nou eeeffe joffel houden,
2dan kanne we sow snel mowgelijk door voor en bak koffie
3met of sonder sauwseizenbroodje, wat jij wil
4je kiest maar waar jij je helemaal lekker bij voelt,
5maar dus nu eerst ff breaken
6dan zijn we derna weer fris voor te golfeeuh of te hokeyeuh
7en als we naar huis rijden trekken we bij de febo nog snel even een 8kroketje uit de muur,
9nou wat zeg je daar fan? |
kunt ge ook fritten uit de muur halen?
btw iemand zin omdeze tekst in het vlaams te vertalen?
5. owkee mor welle gon eerst chille!
6.dan kunnen we terug wa sjotte
7,8 en als we terugrijn, gon we e fritje boffe |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
kunt ge ook fritten uit de muur halen?
|
nee, das weer iets te veel van het goede :)
van die "overheerlijke" hamburgers enzo wel |
|
|
| Dr Oetker |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Toch e mooi foto he EI ;) :p Zou e ferm koppel zijn, ni dan...? ;) |
Die tijden zijn al weer over voor h'm :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Buoyant
nee, das weer iets te veel van het goede :)
van die "overheerlijke" hamburgers enzo wel |
hamburgers ken je hier ook trekken hoor ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dr Oetker
Die tijden zijn al weer over voor h'm :p |
Hehe, ja idd... we zijn al eens een "ferm koppel" geweest... probeerde net te bedenken wanneer... maar weet het nie meer... 4 of 5 jaar geleden was dat... |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hehe, ja idd... we zijn al eens een "ferm koppel" geweest... probeerde net te bedenken wanneer... maar weet het nie meer... 4 of 5 jaar geleden was dat... |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Anja, weet je zeker dat je me ex nie bent?
:nervous:
Scary... |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Tis ook al ruim 5 jaar geleden :p
Haha... maar echt, als 2 druppels water... maf... Ik zei het ook al tegen Zehra na Versuz... |
hmm... is dat die ex... waar ik op 'lijk'? |
|
|
| eieregooie |
| Hahaha! Nee nee.. ik heb het even na gevraagd, deze is van bijna vier jaar geleden, die andere inmiddels van 5,5 jaar geleden of meer... Dus nee ;) Hehe... Nee, van die andere heb ik ook geen foto's geloof ik, want ik had graag de gelijkenis getoond :p |
|
|
| TOR |
| wat een research allemaal :eek: |
|
|
| SilentEagle |
| En een geheugen... wow. :eyes: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hahaha! Nee nee.. ik heb het even na gevraagd, deze is van bijna vier jaar geleden, die andere inmiddels van 5,5 jaar geleden of meer... Dus nee ;) Hehe... Nee, van die andere heb ik ook geen foto's geloof ik, want ik had graag de gelijkenis getoond :p |
:happy2: |
|
|
| pooley |
Na een zoektocht van 3 weke nheb ik eindelijk de tracknaam gevonden van het liedje dat Sven Vath draaide toen de meesten weggingen.
t.raumschmiere-querstromzerspaner_lfo_remix
schitterend :=) |
|
|
| Wildfir3 |
| en ik vond da toevallig op msn ook! |
|
|
|
|