|
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
CygnusX
freezel
Kaidreas
Bertn
Buoyant
mmmmmmh ben me al aan het prepairen
voor mij maakt het niet zoveel uit of we van tevoren afspreken of op AIB zelf, ik zie wel wat de rest doet ( der gaan ook nog andere vrienden van mij mee dus, da zien we nog allemaal wel) |
|
|
| djcresto |
CygnusX
freezel
Kaidreas
Bertn
Buoyant
Cresto |
|
|
| Wildfir3 |
| Kzie het ook zitten, maar kweet nog ni hoe die kameraden van mij daarover denken... morgen is over beginne |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Kzie het ook zitten, maar kweet nog ni hoe die kameraden van mij daarover denken... morgen is over beginne |
gewoon alleen komen ge hebt toch de beta's :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by emma
nee, heb ik de moeite ni voor gedaan :rolleyes:
as for the meet up
ik citeer wat jasper zei op M.I.KE.-forum
"Guys and girls, I think it's time we really made clear and definite arrangements for out meeting, AIB is only a week away...
So my final proposition:
Meet-up before or in the loungeroom around 22.15. Let's take a time-frame of about 30 minutes, so between and 22.15 and 22.45 you can come over to the loungeroom to meet up with eachother. After that all present at the meeting will be heading off to the mainroom for the grand opening, so after 22.45 you won't find us at the loungeroom anymore...
If, however, the loungeroom isn't opened yet at the time I proposed, we must find another meet-up point. So then I suggest the Quick hamburger-stand on the left of the entrance. It's a somewhat quieter corner, so maybe we can meet up there if the loungeroom isn't opened yet. If anyone has a better suggestion for an alternative meeting point though, feel free to tell!
So basically, try to arrive between 22h and 22h30, head up to the loungeroom, and if it's not opened yet, get back to the Quick hamburger-stand on the left of the main entrance! I'll give you guys my phone-number too (0474/74.38.72), so if you're inside the Sportpaleis between the timeframe but can't seem to find us, just give me a call and we'l try to find eachother that way!
I haven't heard from Mike or Armin yet if they can or want to attend the meeting, so this far it's only us forum-members that'll meet up. Since I haven't heard from them I can't tell if there will be a 2nd meeting later on tonight if that's more suitable for Mike/Armin then either. But I'll keep everyone updated if it will take place after all!
" |
als ik me nog goed herriner van 16 years illusion is die quick er niet meer, toch :conf: |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by djcresto
gewoon alleen komen ge hebt toch de beta's :D |
Ja joy een bende freaks die nen helen avond niks anders gaan bekijken dan armin en mike :P (hihihi).
Nee maja die kameraden komen zoiezo mee zenne, kweet gewoon ni of ze da zien zitten om tussen zo nen hoop freaks te moeten zitten :P
Ik kom zowiezo wel naar die mike meeting ofzoiets, maar dunno of we op voorhand mee iets gaan drinken. Ik laat nog wel iets weten :)
Moet sowieso met seb afspreken om plaatjes te overhandigen |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Freezel
moet alleen nog vervoer en kaartje regelen ;):p |
count me denk ik, ik kom normaal af met paar vrienden, moet zoals freezel nog kaartje zien te scoren ;) |
|
|
| Wildfir3 |
Nog maar eens: b-dagtrip :)
ook voor hen die niet met de trein komen en geen 35 aan de deur willen betalen: ga ff naar antwerpen centraal een b-dagtrip halen naar aib en ge betaalt zowiezo minder :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Ja joy een bende freaks die nen helen avond niks anders gaan bekijken dan armin en mike :P (hihihi).
Nee maja die kameraden komen zoiezo mee zenne, kweet gewoon ni of ze da zien zitten om tussen zo nen hoop freaks te moeten zitten :P |

;) |
|
|
| Buoyant |
| ja man das idd ma niks, ma goed da gij der dan nie bij zijt, want freaks knn niet zo goed tegen gewone mensen |
|
|
| Wildfir3 |
| der geraakter persies ene gefrustreerd :p |
|
|
| DJ Cossh |
ff ander onderwerp :tongue2
ivm met de belichting ... vorig jaar vond ik de belichting goed maar ook niet uitstekend, die halve cirkelbogen vond ik niet genoeg voor zo'n enorme zaal, de lazer deed echter wel goed zen werk.
Nu dit jaar beloven ze de grootse lazershow ooit gezien in belgië ? ... wat denken jullie ervan, hopelijk hebbe ze dan de rest van belichting niet zitten verwaarlozen.
Ook beloven ze enorme hoeveelheden vuurwerk, zouden we een opening zoiets TIC kunnen verwachten ? :crazy: of ben ik net iets te optimistisch.
Ook hoop ik dat ze wat werk gemaakt hebbe van het geluid, sportpaleis is niet de makkelijkste locatie voor deftig geluid .
feel free to discuss , en wie weet weet er iemand wel iets meer :happy2: |
|
|
|
|