return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 25)
View this Thread in Original format
djcresto
aah net een goeie dagrust achter de rug

Christopher Lawrence was ok, maar zou beter tot zen recht komen in een kleine zaal, maar wie niet? Twas toch vooral wachten op mike.

Liveset was ok, in strange world en universal nation zaten toch wel wat leuke effectjes.

Armin in main was wel lekker. Maar zoals de meesten het hier zeggen, de back 2 back set was echt super. Mike met veel eigen platen en armin met veel klassiekers. En allemaal super gemixt, khad toch de indruk dat mike en armin veel meer risico's namen bij het mixen waardoor er toch wel schitterende overgangen ontstonden. En de sfeer. Top gewoon.
Derna nog wat rondgehangen en dan naar huis gekeerd. Was weer een leuke avond. Ahja kzou het bijna vergeten, de lasershow was supervet!

bedankt ook aan alle beta's, toffe mensen allemaal, en we waren met zovelen! Twordt tijd voor een privé feestjeeeuh
TOR
http://users.pandora.be/basicsconcept/

videos van Mike live (thanx to Duk @ d4m)

de laatste twee = kippenvel :crazy:
CygnusX
Heeft Armin Firewall - Kilimanjaro gedraaid?
Wildfir3
wa ik trouwens ook irritant vond, while we're at it, da waren die twee ouwe mensen in hun latex gedoe... ok goed voor hen dat ze zich willen aanstellen, maar als ze persé super hevig willen dansen dan moeten ze dat maar gaan doen waar er niet veel volk staat. Kheb hun dan ook vriendelijk verzocht om weg te gaan en da hebben ze dan ook gedaan.

En tijdens die back 2 back stoorde ik mij aan al die irritante mensen die effe dachten snelsnel vooraan te gaan kruipen, alsof niet iedereen graag vooraan staat.
djcresto
ahja ff vergeten, heb nu maar heel even ritchie hawtin gezien en nen dj achter 2 laptops is toch geen zicht
SilentEagle
quote:
Cohen vs. Deluxe - Just Kick!

Idd, vanop mn plaatsje vooraan heb ik m die zien vasthouden. :p

quote:
snelsnel vooraan te gaan kruipen, alsof niet iedereen graag vooraan staat.

Oeps... :nervous: :p

quote:
nen dj achter 2 laptops is toch geen zicht

Akkoord...
DJ Cossh
Armin

Above & Beyond - No One on Earth (Gabriel & Dresen Remix)
Roland Klinkenberg - Monday Groove
Ton TB - Dream Machine
8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Remix)
Mark Norman - Phantom Manor
Midway - Amazon
Sander van Doorn - Loaded
Absolute - New Horizons
Mojado - Naranja (Dimitri Andreas Vision)
True Form - Forbidden Colours
Arctic Quest - Offbeat
M.I.B. - Keep Pushin'
Tiesto - Adagio for Strings
Age of Love - Age of Love (Marc & Claude Remix)
Thrillseekers - New Life (Lange Remix)
Remy & Roland - Till Ya Drop
Armin - Communication ( 2004 remix )
pooley
Wakker en een goed bad gepakt.
Het feestweekje zit erop.
AiB was echt super gewoon, schiet me ni af he, maar ik vond iedereen echt goed. De liveact vond ik wat minder, het is gewoon men ding niet, maar Armin maakte dat zeker goed.
No one on earth = geflipt gewoon! Kheb er zelf 1ne zien wenen door da lieke en dat was nen beer van ne vent :)

Hij ging harder en ook daar had ik natuurlijk geen problemen mee :)

Iemand achter 2 laptobs zien zitten is inderdaad geen zicht. Interactie, hallo??
Ma bon, dan maar naar de B2B sessie. Supervet gewoon, iedereen vanvoor in form. En maar blijven gaan alhoewel men voeten zwaar begonnen af te zien :)
Toch maar ff doorduwen, af en toe is wat frissere lucht opzoeken en tging wel.

Spijitg dat M.I.K.E. en Armin zo snel wegwaren, juist te laat voor een groepsfoto :)

Sven Vath was ook lekker bezig.

Weet iemand soms dat liedje , super zwaar, genre "hoe maak ik met random geruis/lawaai een liedje.
Leek een voorbijrijdente truck maar dan veel dieper...

en ja, thx voor het BeTA volk dat er was, en de rest. Goeie sfeer, nieuwe gezichten, echt top gewoon...

Wanneer ist volgende feestje? :)
(Colorz zal ni gaan vrees ik oftewel moet ik eens zwaar onderhandelen met de ouders => examens #@|))

/me out en voldaan
Gladius
denk niet dat armin kilimanjaro heeft gedraaid benny.
wat het event betreft:
Die Lawrence was niet echt denderend, heeft der niet echt de schwung in gekregen. toch paar lekkere psy platen die mij konden bekoren.
Dan MIKE live was wel zeker in orde, natuurlijk alleen spijtig dat het zo kort was =\, 3 kwartier is zo voorbij.
Maar dan natuurlijk het orgelpunt van de avond, de b2b set van armin en mike! manmanman, dit moet zowa dé beste set ooit zijn die ik gehoord heb (kan bijna tippen aan ferry@illusion at the beach, echt Dries =)). carte blanche, Emotions in Motion, lady blue, never,... allemaal lekker. Zeker toen ze coast2coast-home en binary finary dertussen draaide, zooo lekker gedaan! Maar hét (grootste)kippenvelmoment van de avond was the quest - c sharp voor mij. Echt niet te doen wat ik toen voelde, dat grenst aan het bovennatuurlijke denk ik ;). uplifting to the max!

Goed geamuseerd dus, weer leuke, nieuwe beta's lere kennen (begint cliché te worden eh..), het was ook cool dat we met zoveel waren. Op naar nóg meer volk in den outdoor!
Buoyant
hier ook net wakker

ik kan nog weinig aan de commentaren toevoegen, alleen dat ik enorm veel genoten heb,zowel van de plaatjes als van de mensen die der waren, gesprongen met zijn allen, thx aan alle beta's trouwens.

Ook nog ff vermelden dat ik Perry O'Neil nog ff gezien en gesproken heb tijdens Armin Vs. MIKE, coole kerel, begon ook gewoon spontaan tegen me te praten,hij is lekker down to earth, hij zal voorlopig nog niet in België draaien zei die dus jammmerrrrrrrrrr

tja en voor de rest zullen de foto's wel voor zich spreken denk ik

Ik ga hier echt nog wel een paar dagen van nagenieten

Armin

Above & Beyond - No One on Earth (Gabriel & Dresen Remix)
Roland Klinkenberg - Monday Groove
Ton TB - Dream Machine
8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Remix)
Mark Norman - Phantom Manor
Midway - Amazon
Sander van Doorn - Loaded
Absolute - New Horizons
Mojado - Naranja (Dimitri Andreas Vision)
True Form - Forbidden Colours
Arctic Quest - Offbeat
M.I.B. - Keep Pushin'
Tiesto - Adagio for Strings
Age of Love - Age of Love (Marc & Claude Remix)
Thrillseekers - New Life (Lange Remix)
Remy & Roland - Till Ya Drop
Armin - Communication ( 2004 remix )
Abel Ramos - “Aquarius” (Randy Katana Remix)

eieregooie
Foto's!

Meer later :D :p
Wildfir3
hoe goe kan ik derop staan

http://bax.cainites.net/baxpix/seri...65-6537_IMG.jpg

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement