|
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
das een feest, ik ben altijd wel te vinden voor een vettige kebap of een pitta |
ken er ook ne goeien dicht tegen men werk in Berchem, maar das misschien al ietke verder.
Misschien een probleem of net niet is dat vele beta's, niet-beta's zullen meebrengen? ofniet? |
|
|
| Gladius |
| tis dermee da we best eens een lijstje opmaken denk ik he. Hoe meer zielen hoe meer vreugd zou ik zeggen, maar té veel is ook weer ni leuk eh |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
Misschien een probleem of net niet is dat vele beta's, niet-beta's zullen meebrengen? ofniet? |
Ik ga met een paar niet-beta's naar AIB, maar ik wil gerust daarvoor mee met de andere beta's iets gaan eten of drinken. Uiteindelijk kan ik daarna nog met die andere mensen afspreken...
En eerlijk gezegd denk ik ook dat die niet veel aan een beta-meeting zouden hebben angezien ze niemand van jullie kennen... |
|
|
| Kaidreas |
owkeejn laten we anders alvast beginnen. ik zal het alvast doen, anders moet jasper al zen tijd er weer insteken.
ik zal er zijn, en faust als ie komt ook (kweet nie of ik nog volk meeneem ofzo, die moeten dan maar meekomen!
dus ik heb al...
ME! :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
owkeejn laten we anders alvast beginnen. ik zal het alvast doen, anders moet jasper al zen tijd er weer insteken.
ik zal er zijn, en faust als ie komt ook (kweet nie of ik nog volk meeneem ofzo, die moeten dan maar meekomen!
dus ik heb al...
ME! :D |
We hebben het nu toch over een beta-meeting voor AIB zelf, right?
Als dat zo is, count me in! Maar ik wil ook zeker die meeting met al het andere volk ook doen, dus waarschijnlijk tegen 22u zak ik al af naar het Sportpaleis. Als er dan al beta's meewillen, des te beter! :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Ik zat hierjuist te denken: ik ga echt wel is wa gedoe van markus schmulzzzzz moeten downloaden, dak daar op aib ni perongeluk zeg 'omg dit is een lekker lied, hoe noemt dit?' :p
ik moet toch mijn eer hoog houden hé. Het gaat mij allang nimeer om de tracks, het gaat mij om de naam die gebashed moet worden! WOEHA! |
wildfireke, denk da ge wa door elkaar haalt... wa markus gewoonlijk draait wordt nie echt door armin, mike of de rest gedraaid. denk dus nie echt da ge iets hebt aan setjes van markus opt moment. perry is wel meer in de aard van markus. ;) dit ff ter verduidelijking...
whiii 29ste gaat echt feestje worden! Markus & perry & mike & armin: :crazy: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
joa, bon idee.. als faust van mike forum meegaat is dit voor hem ook ineens wat aangenamer. ik bedoel nie iedereen komt zomaar is ff alleen naar belgique voor een feesje e |
 |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
|
We apprecieren het, wees gerust. :tongue2 |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
We apprecieren het, wees gerust. :tongue2 |
zeker zeker, hoe meer zielen hoe meer vreugde eh |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Zehra
wildfireke, denk da ge wa door elkaar haalt... wa markus gewoonlijk draait wordt nie echt door armin, mike of de rest gedraaid. denk dus nie echt da ge iets hebt aan setjes van markus opt moment. perry is wel meer in de aard van markus. ;) dit ff ter verduidelijking...
whiii 29ste gaat echt feestje worden! Markus & perry & mike & armin: :crazy: |
meer in aard, zie weing verschil tss Perry & Markus tbh :conf: |
|
|
| TOR |
| Perry draait geen vocal tracks, Markus wel |
|
|
| Eagle` |
| kun jij een stukje neuken zeg :p mind de "weinig verschil". Beide draaien vrij proggy trance en for the record perry draait wel vocals maar gewoon heel weinig |
|
|
|
|