|
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Proud to be a Beta hé! :D |
|
|
| emma |
zitten leuke pix tssn meltoz ...
(no comment op die van mij in de grote zaal :rolleyes: , was het in de grote zaal ook warm?!? ;) ) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
:rolleyes: Ik verklaar mij vanaf nu, koning der voze foto's
:D |
lol :p
sta net achter u, ook met een nogal vreemde blik.. :p |
|
|
| Zehra |
| nice pics meltoz :) |
|
|
| pooley |
Tor, das nen Markus Schulz blik !!
En ja twas ook daar wreed warm, vooral als ge beweegt :))
drup drup :)
En ja ik was weer zo slim der comments bij te zetten maar zwart op zwart valt nogal zwaar te lezen... |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by pooley
Tor, das nen Markus Schulz blik !!
En ja twas ook daar wreed warm, vooral als ge beweegt :))
drup drup :)
En ja ik was weer zo slim der comments bij te zetten maar zwart op zwart valt nogal zwaar te lezen... |
LOL :haha: :haha:
Volledig eens met die Markus Schulz blik ;) :tongue2
Peins da't deze link was: http://be-ta.pooley.be/AiB-Indoor-2...s/photo_39.html |
|
|
| pooley |
Lukt ni buoyant :)
En ja kheb er 1ne uitgelaten.
Van mij. Sorry Tom :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by pooley
Lukt ni buoyant :)
En ja kheb er 1ne uitgelaten.
Van mij. Sorry Tom :) |
Pas de probleme, mon fils... :D As Seb der geen problemen van maakt ;) :p |
|
|
| pooley |
| hoe da ge het wist :) |
|
|
|
|