|
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Olju |
| quote: | Originally posted by djcresto
Kvraag me af hoeveel volk er eigenlijk was. Khad de indruk dat het vorig jaar drukker was. Nu had je meestal genoeg plaats om te bewegen. Wat ik ook altijd betreur is dat het geluid enkel van vanvoor komt. Waarom ook geen boxen achteraan of int midden? |
volledig akkoord |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by pooley
Merci Tom :) |
Check uwe pm jongen :D link is eindelijk doorgestuurd :rolleyes:
Merciekes :) |
|
|
| Meltoz |
Merciekes he Fré :D Ga in't vervolg proberen, toch alles e beteke sneller te doen zene :o |
|
|
| Eagle` |
| thx for the pics meltoz, enkel de foto's van ver zijn wat wazig |
|
|
| Kaidreas |
:rolleyes: Ik verklaar mij vanaf nu, koning der voze foto's
:D |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Eagle`
thx for the pics meltoz, enkel de foto's van ver zijn wat wazig |
Inderdaad, daarom vond ik de foto's deze keer ni zo heel echt geslaagd :( Zijn verscheidene ok overbelicht als't ge't mij vraagt :rolleyes: |
|
|
| Wildfir3 |
| de enige persoon bij wie ik op de foto sta is een hollander... ik voel me verraden door mijn eigen volk :( |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
de enige persoon bij wie ik op de foto sta is een hollander... ik voel me verraden door mijn eigen volk :( |
Komt ervan he met al diene Armin praat :p
(Ben er precies inderdaad nog wa vergeten... :rolleyes: ) |
|
|
| Eagle` |
| Sta er helemaal niet op, top !!! :p |
|
|
| Kaidreas |
hahaha, ge kijkt zelfs naar den andere kant. |
|
|
|
|