return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 31)
View this Thread in Original format
Olju
quote:
Originally posted by djcresto
Kvraag me af hoeveel volk er eigenlijk was. Khad de indruk dat het vorig jaar drukker was. Nu had je meestal genoeg plaats om te bewegen. Wat ik ook altijd betreur is dat het geluid enkel van vanvoor komt. Waarom ook geen boxen achteraan of int midden?


volledig akkoord
Meltoz
quote:
Originally posted by pooley
Merci Tom :)


Check uwe pm jongen :D link is eindelijk doorgestuurd :rolleyes:

Merciekes :)
pooley
Last but not least, de foto's van Tom.

http://be-ta.pooley.be/AiB-Indoor-2004/

Zo
Meltoz
quote:
Originally posted by pooley
Last but not least, de foto's van Tom.

http://be-ta.pooley.be/AiB-Indoor-2004/

Zo


Merciekes he Fré :D Ga in't vervolg proberen, toch alles e beteke sneller te doen zene :o
Eagle`
thx for the pics meltoz, enkel de foto's van ver zijn wat wazig
Kaidreas
:rolleyes: Ik verklaar mij vanaf nu, koning der voze foto's
:D
Meltoz
quote:
Originally posted by Eagle`
thx for the pics meltoz, enkel de foto's van ver zijn wat wazig


Inderdaad, daarom vond ik de foto's deze keer ni zo heel echt geslaagd :( Zijn verscheidene ok overbelicht als't ge't mij vraagt :rolleyes:
Wildfir3
de enige persoon bij wie ik op de foto sta is een hollander... ik voel me verraden door mijn eigen volk :(
Meltoz
quote:
Originally posted by Wildfir3
de enige persoon bij wie ik op de foto sta is een hollander... ik voel me verraden door mijn eigen volk :(


Komt ervan he met al diene Armin praat :p

(Ben er precies inderdaad nog wa vergeten... :rolleyes: )
Eagle`
Sta er helemaal niet op, top !!! :p

Jasperovitsj
Yeeha, ik sta dan toch op 1 foto! :D

http://be-ta.pooley.be/AiB-Indoor-2...s/photo_22.html

In de achtergrond, zwart haar, blauwe t-shirt, een prachtige achtergrond al zeg ik het zelf! :toothless
Kaidreas
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Yeeha, ik sta dan toch op 1 foto! :D

http://be-ta.pooley.be/AiB-Indoor-2...s/photo_22.html

In de achtergrond, zwart haar, blauwe t-shirt, een prachtige achtergrond al zeg ik het zelf! :toothless

hahaha, ge kijkt zelfs naar den andere kant.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 
Privacy Statement