return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 15)
View this Thread in Original format
SilentEagle
quote:
Originally posted by Buoyant
zeker zeker, hoe meer zielen hoe meer vreugde eh

Da zegt ge gewoon omdat gij ook nen halven hollander zijt.
Nabistai
Kheb wel zin om naar de beta-meeting en mike meeting te komen. Alleen is het ni zeker of ik kom naar AIB. Bijna iedereen die ik ken gaat naar donnas kakfolie... :rolleyes:
Buoyant
quote:
Originally posted by SilentEagle
Da zegt ge gewoon omdat gij ook nen halven hollander zijt.

Ja, das waar
SilentEagle
quote:
Originally posted by Buoyant
Ja, das waar

Eerlijk duurt het langs, tis u bij deze vergeven. :p
Tiger777
quote:
Originally posted by Nabistai
Bijna iedereen die ik ken gaat naar donnas kakfolie... :rolleyes:

baahahaha. stomme donna :D

(sorry, moest er ffe uit)
CygnusX
quote:
Originally posted by Nabistai
Alleen is het ni zeker of ik kom naar AIB. Bijna iedereen die ik ken gaat naar donnas kakfolie... :rolleyes:

Kom toch gewoon met ons mee :)
Meltoz
Me zal er bij zijn op de meeting :D Wat e einde van de week volgende week :eyes: BOM :eyes:

edit:
Vind het spijtig dat er in Limburg geen plaats is waar je gratis AIB posters kan krijgen :( Wel in Antwerpen (uiteraard): USA Import, Fish & Chips, Bilbo; Turnhout: Toff; Gent: Bilboard; Music Man en Brussel: Doctor Vinyl...
pooley
Iemand adres van doctor vinyl?
Kaidreas
quote:
Originally posted by Meltoz
Me zal er bij zijn op de meeting :D Wat e einde van de week volgende week :eyes: BOM :eyes:

edit:
Vind het spijtig dat er in Limburg geen plaats is waar je gratis AIB posters kan krijgen :( Wel in Antwerpen (uiteraard): USA Import, Fish & Chips, Bilbo; Turnhout: Toff; Gent: Bilboard; Music Man en Brussel: Doctor Vinyl...

trekt er eentje af op AIB zelf
ik heb zo men ferry corsten-right of way poster :D
Meltoz
quote:
Originally posted by Kaidreas
trekt er eentje af op AIB zelf
ik heb zo men ferry corsten-right of way poster :D

Heb er toen ok 2 meegenomen, ene voor op m'n kot en ene vo thuis :D

Kaidreas
quote:
Originally posted by Meltoz
Heb er toen ok 2 meegenomen, ene voor op m'n kot en ene vo thuis :D

en al die flikken maar kijken (precies met zo'n vraagteken boven hun hoofd, kzie het al voor mij) : wtf is dienen aan het doen. hahaha zalig, en ikke maar proberen die zo proper mogelijk te houden :D
damn kzen ne voze mens (hier moet ge nie op antwoorden :D )
pooley
Normaal worden die pannelen ZO HARD ondergepist.
aaa outdoor
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement