|
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Wij plakken natuurlijk in de randgemeentes van Antwerpen, dus waarschijnlijk ligt de intensiteit van reclame en overplakken hier hoger. Maar dan nog, we hebben overmorgen een Underground Party, en we moeten bijna iedere dag gaan plakken om onze affiches toch maar gezien te krijgen... |
|
|
| pooley |
Wij ook just ne fameuze plakoorlog uitgevoerd.
Chance dat we 800 affiches hadden, groter dan A1 formaat :)
Zij gingen plakken om 1-3 s nachts, wij om 8 s morgens
HA !
En hun affiches zijn gisteren opgeraakt, wij vandaag nog paar gemeentes overplakt.
Afzien zulle ze doen. Do not mess with the 4Bomen, wij doen alles in overdreven mate !
Elk jaar ist plakoorlog hier, meestal kunde iets overeenkomen ma dees keer precies niet. |
|
|
| Kaidreas |
| plakken onder het moto: "to plak or not to plak" |
|
|
| Jasperovitsj |
Voor alle TA's die het nog niet moesten weten: op AIB zal er naar alle waarschijnlijkheid een grote meeting georganiseerd worden voor allerhande forum-members, en het is ook de bedoeling dat M.I.K.E. en misschien zelfs Armin (heb je het hem al gevraagd Emma? :)) daar ook bij zouden zijn! Check dit topic voor meer info:
http://www.mike.be/phpbb/viewtopic.php?t=682 |
|
|
| Pumaz |
| Voor alle duidelijkheid: ik ga ook (of wat dacht je?) |
|
|
| emma |
nee, nog niet kunnen vragen :confused:
hij was zaterdag meteen weg na zijn set ...
zal het op armadanight eens vragen
heb onwijs veel zin in aib !!!!!!! |
|
|
| Gladius |
| met hoeveel BeTA's zijn we nu al ondertussen? |
|
|
| Wildfir3 |
| Ik kom ook en zal ZELFS een groot stuk van armin zijn set volgen denk ik... maar 'k ga zeker ook wat techno beluisteren :) |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Ik kom ook en zal ZELFS een groot stuk van armin zijn set volgen denk ik... maar 'k ga zeker ook wat techno beluisteren :) |
Amai, dan gaat em zeker extra zn best doen. :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Amai, dan gaat em zeker extra zn best doen. :p |
=) de fus heeft goei intenties zen :) |
|
|
| Joker666 |
Zal als één van de ouderen, zeker aanwezig zijn op AiB!
Misschien zelfs op meeting als we op tijd zijn en als aanhang er zin voor heeft! Als Armin en MIKE erbij zijn wordt de kans zelfs zeer groot!!
In ieder geval hopen we tegen de opening binnen te zijn!
22u45 en dan... party!! :eyes: :eyes: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyes: |
|
|
|
|