return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 24)
View this Thread in Original format
SilentEagle
Net wakkergeworden met een nog grotere verkoudheid dan gisteren. Kben echt kapot nu. :D Mn ouders vinden het de moeite ni om tegen me te praten, want ik reageer toch amper, zegge ze. :p

Paar opmerkingen:
- Heel aangenaam om wat nieuwe BeTA's te leren kennen, zeker even leuk om de bekende gezichten terug te zien.
- Wildfire is eigenlijk een hele toffe pee.
:eek: :toothless
- Belichting was uiterst goed. Decoratie en vuurwerk was ook leuk gedaan.
- Plastieke flesjes op de grond zijn irritant.
- Cola met speciale smaakjes is lekker.
- Christopher Lawrence draaide stevig, maar zn set had echt wel meer volume nodig om tot zn recht te komen. Toch iets te hard van stijl voor mijn smaak, maar wel te pruimen.
- MIKE live was niet WAAAAAUW, maar wel heel interessant om te zien. :)
- Armin was oerdegelijk bezig, maar ik ga akkoord met TOR: beetje rare set-opbouw.
- B2B was kwa sfeer het absolute topmoment van de avond, die twee daar de ganse tijd zien springen en dansen was echt leuk, en ook het publiek daar was veel aangenamer dan in de Main Hall. Steengoeie plaatjes ook => die acapella's waren mondje-open-en-kwijlen-maar... You're not alone = KIPPEVEL.
- Sven Väth kan ijzersterk mixen, maar de muziek zelf stond me niet echt aan. Gortig macho-sfeertje op dat moment ook.

En tis spijtig da'k het moet zeggen, maar ik besef weer heel goed waarom ik liever in Holland uitga: daar lacht iedereen vriendelijk, hier bekijken ze alsof je iets van hen aanhebt. Ook veel geduw en machismo. :rolleyes: :mad:

Conclusie: Aangenaam avondje, niet beter of slechter dan ik had gehoopt.
Wildfir3
quote:
Originally posted by SilentEagle
- Wildfire is eigenlijk een hele toffe pee.
:eek: :toothless

seut, wa had ge verwacht :p

anyway, ik kan aan zijn 'machismo' nog één ding toevoegen: zooooooooooooooveel strekewijven bijeen had ik nog nooit gezien.. brrr
Giesber
Geweldige avond gisteren :eyespop:

Wij kwamen aan rond kwart voor 11, net op tijd voor de grote opening. Toen Cristopher Lawrence begon stond de muziek idd wat zacht, maar daar werdt een vijftal minuten later voor gezorgd. In mijn ogen zette hij een prachtig setje neer; een ideale opwarmer.

Daarna M.I.K.E. live: zeer veel sfeer, hij heeft da weer goed gedaan. Alleen miste ik het live gedeelte een beetje: als ge dan toch alleen maar liedjes achter elkaar speelt, maak er dan een gewoon setje van.

Armin draaide wat harder dan normaal, iets wat ik persoonlijk alleen maar toejuich. Maar toch kon ik het niet laten om een half uurtje Marco Bailey mee te pikken :p (was trouwens ook niet slecht bezig).

Om 3 uur ben ik dan maar terug de grote zaal ingesneld, om Richie Hawtin een keertje aan het werk te horen. Ik vond em zo goed dat Mike & Armin pech hadden (ik ben er wel een paar keer gaan kijken, maar de hitte dreef mij telkens terug naar de grote zaal ;) ).

Sven Väth tenslotte draaide net iets heviger dan Richie, maar het was zalig om te zien hoe het publiek om 6 uur nog volop in beweging was bij de opzwepende technobeats.

Ik ben dan nog de laatste 20 minuten van Fredje Baker gaan meepikken, die er een lap op aan het geven was; iets wat ik alleen maar kan aanmoedigen ;)

btw: ik heb het niet gehoord, maar als tijdens de set van Armin & Mike de vocals van Tim Deluxe - It just won't do door Renato Cohen - Pontape gemixt waren, dan was het waarschijnlijk gewoon Cohen vs. Deluxe - Just Kick! (de tamzak :p )
Joker666
Ook voor mij was het een geslaagde editie!

* Christopher Lawrence draaide wel een lekker setje.
* M.I.K.E. live was voor mij een teleurstelling (had veel liever een dj set van MIKE gehoord, maar ja, The anthem en Universal Nation was toch effe flippen)
* Armin Van Buuren was SUPER!! Voor mij het 2u durende hoogtepunt van de avond.
* Armin vs MIKE B2B, had ik graag gezien, maar het was er gewoon veel te warm in dat zaaltje, dus na 10min maar terug naar de main hall gegaan
* Richie Hawtin, techno, niet echt mijn ding, maar viel best mee
* Sven Väth: idem, maar was toch nog wat beter!

Naar huis gegaan om 05u45!

Spijtig van de B2B die ik gemist heb!

De lasers (5 dit jaar) waren wel dik in orde! Heb hier van genoten!

Thank you, AiB
SilentEagle
quote:
Originally posted by Wildfir3
seut, wa had ge verwacht :p

anyway, ik kan aan zijn 'machismo' nog één ding toevoegen: zooooooooooooooveel strekewijven bijeen had ik nog nooit gezien.. brrr

Amai ja, tis percies of de nieuwe rage is uw tieten in allemans gezicht smijten, en veertig kilo wegen.
Wildfir3
btw sorry @ buoyant dak u ni herkende, maar 'k was op da feesje in leuven lichtelijk ietsjes teveel beschonken blijkbaar om mij nog deftig gezichten te kunnen herinneren :p
Wildfir3
quote:
en veertig kilo wegen.

gij moet spreken! :haha:
Pumaz
quote:
Originally posted by Giesber
ik heb het niet gehoord, maar als tijdens de set van Armin & Mike de vocals van Tim Deluxe - It just won't do door Renato Cohen - Pontape gemixt waren, dan was het waarschijnlijk gewoon Cohen vs. Deluxe - Just Kick! (de tamzak :p )

Het was inderdaad dat :mad:
mynameistrance
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Ik word daar ziek van dat als ze een reportage over techno/trance evenementen in het nieuws geven, er altijd 80% van de reportage over drugs gaat.
En dan eindigen ze die reportage met "er zijn in totaal (slechts!!!)10 pv's opgemaakt wegens drugsbezit"
TRIESTIG. En als er dan zo'n intercultureel gedoe is in Brussel of zo met 1000 man, dan krijg je bijna heel de line-up te zien.

Ik schrijf een brief naar de VRT, ik zweer het, morgen begin ik eraan.

die drugshond was mij ook maar een halve beest, kmocht lekker naar het politiekot stappen waar ze dan toch opmerkten van 'ah, gebt niets bij' - :nervous: :whip:
vraag is: waarom moen ze formulier opmaken en paspoort kopieren alsek niets bijheb:conf: :conf:

ma kom, was vet feestje - sfeer zat er dik in wanneer MIKE begon en isser niemeer uitgegaan derna :eyes:
SilentEagle
quote:
Originally posted by mynameistrance
...
vraag is: waarom moen ze formulier opmaken en paspoort koperieren alsek niets bijheb:conf: :conf:
...

Da's Belgische efficientie. :rolleyes:

CygnusX
Het was weer een geslaagde AiB. Voor mij was ook de b2b set het hoogtepunt. MIKE live was goed, maar ik had er meer van verwacht.

Merci aan alle aanwezige beta's, zonder jullie was't niet zo leuk geweest ;)
mynameistrance
quote:
Da's Belgische efficientie. :rolleyes:

ja ma ondertussen was mijne partymood toch serieus onder het nulpunt gezakt en hebbek niets aan de christopher lawrence set gehad:mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement