|
Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basvh
zet sven vath hier ook maar bij.
volgens zijn booking:
Antwerp is Burning, Antwerp Belgien
WHO
Sven Väth
WHAT
Antwerp is Burning
WHEN
May 1, 2004
WHERE
Antwerp, Belgien
ZUSATZ INFO
No Extra Information |
Ik neem aan de afsluiter... |
|
|
| ahp2002 |
| ik kom ook ff kijken! lijkt me een mooi feest. hoeveel man komen er ong.? |
|
|
| Joker666 |
| Sportpaleis is altijd ongeveer 15000 party people!!! |
|
|
| TOR |
| Sven Väth it is then.. |
|
|
| Joker666 |
Dat wordt dus main hall tot 3u15 en nadien Armin vs MIKE B2B en een gedeeltelijke set van VätH en weeral blijven tot het licht aan is en de muziek stopt!!
Ben wel benieuwd of men een degelijke dj gevonden heeft om te draaien tussen 21u en 22u45!!??:conf: |
|
|
| TOR |
| moesten we nu es allemaal aandringen bij de organisatie om DJ Fire als opener te zetten? |
|
|
| Joker666 |
| Misschien geen slecht idee.... :thepirate |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
of dj sammy! |
hmm big fan van sammy de laatste tijd??? :p
btw: kben aant overwegen om mijn eindverhandeling te maken over AIB! dus het kan zijn dat ik jullie allemaal ga overladen met enquêtes en stuff! whahaha!!! :haha: |
|
|
| eieregooie |
Enquete? Cool!
Ik durf te wedden dat ik de meeste vragen goed heb! ;) :p |
|
|
| TOR |
| leuk onderwerp voor je verhandeling :) |
|
|
|
|