|
ASK ALL YOUR QUESTIONS ABOUT HOLLAND HERE!!! (pg. 100)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
ik zeg alleen iets over engelsen.... (nogal dronken als ze in amsterdam zijn....niet echt 'romantisch'..ghehe)
die tentken ik verder niet. laat mij je niet weghouden daar..:p |
|
|
| jp |
| Het zijn meer de funky Engelsen daaro |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Het zijn meer de funky Engelsen daaro |
dat is een contradictio in Terminis |
|
|
| jp |
| Zoiets als Samanta Fox :p |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ik zeg alleen iets over engelsen.... (nogal dronken als ze in amsterdam zijn....niet echt 'romantisch'..ghehe)
|
Hehe..die worden overal dronken :p |
|
|
| Unique2701 |
supperclub? Hmms nooit geweest maar van wat ik hoor komen er vooral mensen die hip & trendy willen zijn, "erbij" willen horen, en best wat homo's (hip&trendy dus he).. Inmiddels zijn er wel wat meer van zulke tentjes erbij gekomen, maar persoonlijk trekt het mij dus absoluut niet. Ik vind zoals zzandirt al zei De Kroon wel ultra chill daar, de sfeer is echt zeer relaxed (behalve als het veeels te druk is), personeel mwahtjes, maar nooit gegeten daar. Verder eet ik best vaak buiten de deur, maar weet eigelijk geen echt leuk restaurant allround. Het is altijd OF lekker eten OF beetje leuk uitziend restaurant.
Oh ja, en hier heb je nog een recensie van Supperclub :toothless |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Unique2701
, maar nooit gegeten daar.
|
gaan we regelen... |
|
|
| ZZandirt |
ik kan overigens de Kroon alleen maar aanbevelen.
we wilden met een man of 8 voorafgaand aan L.E.F. in escape nog ergens eten, dus maar even gebeld. tafeltje kon ik telefonisch reserveren (die manager vroeg nog of de DJ (onder meer Ferry Corsten)niet te luid zou zijn... ghehe... we keken vanaf onze tafel zo in de DJ booth..)
eten was redelijk goed, en over de bediening niets dan goeds.. druk was het zeker, maar we zaten redelijk achteraf boven. kvind de hele toko qua inrichting best aardig. niet heel goedkoop, maar heb duurder gegeten (en slechter ook :D)
do-vr-za kan je na het eten nog ff infeesten vanaf 23.00...
 |
|
|
| TrancEver |
The priorities on my list to do in Amsterdam during 3-8 April:
1) Visiting the "Baba" and "The Bulldog Palace" Coffee Shops in order to drink some "Coffee" and chill!:cool:
2) Visiting the Red Light District
3) A Trance night in Escape Club.
4) Wandering around and seeing the marvelous scenes of Amsterdam.
and more things If I will have time:thepirate |
|
|
| halexander837 |
| is it okay if i bring my own bike? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by halexander837
is it okay if i bring my own bike? |
If you want to have it stolen, yes |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
If you want to have it stolen, yes |
a bit more respect to the man, he found this tread all by himself! Bike.. from US to holland?! You can buy a bike for 10 euro from a junkie here.. |
|
|
|
|