|
ASK ALL YOUR QUESTIONS ABOUT HOLLAND HERE!!! (pg. 90)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Ik heb die foto gekozen omdat het New Wave's type is :p |
Dit is noway mijn type. :D
Ik wil een brunette met vol golfjeshaar, mooie strakke ronde kont en borsten van handje vol. Minimaal 24 jaar. Ik wil geen kleine sletjes, yak brrrr |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hoezo heb ik iets tegen borsten? Mis ik iets? |
hahaha neeeeeeeeeee... ZIJ!!!!!!!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
hahaha neeeeeeeeeee... ZIJ!!!!!!!! |
Heeft zij iets tegen borsten? :p Ik snap er geen reet meer van, kan zijn vanwege mijn hersenschudding. :p Ik lees het over 3 weken nog wel eens terug. Dan is mijn hersencel weer wat tot rust gekomen :p |
|
|
| jp |
| Jullie moeten de standaards voor geile sletjes niet met het verstand maar met je pik zetten :haha: |
|
|
| New Wave |
| Het enige wat nog een beetje normaal werkt is me pik. |
|
|
| ZZandirt |
Heeft zij iets tegen borsten? :p Ik snap er geen reet meer van, kan zijn vanwege mijn hersenschudding. :p Ik lees het over 3 weken nog wel eens terug. Dan is mijn hersencel weer wat tot rust gekomen :p |
harses gestoten tegen een camera??? :D:D
zij is "slecht bedeeld" (laat ik het eens netjes zeggen.) en aangezien jp naar jou wees, nam ik aan dat dat jouw ding was....
en die ene hercencel moet je vastzetten met kauwgum, anders blijft ie rammelen.
:thepirate |
|
|
| New Wave |
zij is "slecht bedeeld" (laat ik het eens netjes zeggen.) en aangezien jp naar jou wees, nam ik aan dat dat jouw ding was....
Nee ik heb met kussengevecht een klap op mijn achterhoofd gehad. Die was nogal hard. Neu, jp fotografeerd enkel maar van die minderjarige sletjes. Is ene makkelijke prooi :p |
|
|
| New Wave |
Nee ik heb met kussengevecht een klap op mijn achterhoofd gehad. Die was nogal hard. Neu, jp fotografeerd enkel maar van die minderjarige sletjes. Is ene makkelijke prooi :p |
|
|
| jp |
Ik hoef geen afgelikte boterham :o |
|
|
| ZZandirt |
| jp gaat voor de lekkere verse milf-maagd... |
|
|
| jp |
| Ja precies. The 40 year old virgin :haha: |
|
|
| New Wave |
| MILF-maagd :p? Vrouw met geadopteerde kindjes zijn niet geil. Een lekkere geile MILF is een mooie vrouw die echt kindjes heeft uitgepoept. Adoptiemoeder = FakeMILF. |
|
|
|
|