|
era senaste inhandlade skivor (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Kamelen |
| ikväll blir det shopping runtom i eu =) (online-butiker) =) skriver sen vad för skivor det blev |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Kamelen
ikväll blir det shopping runtom i eu =) (online-butiker) =) skriver sen vad för skivor det blev |
Hade blivit lite rädd, om än något imponerad, om du under en eftermiddagsrast sprungit fram och tillbaka från BTP och några butiker i Amsterdam, för att sedan simma över engelska kanalen och bläddra igenom några svettige housedängor i en butik i London bara för att upptäcka att det inte var det du letade efter, och sedan skuttade tillbaka över kanalen (som Jesus typ - det var väl han som kunde gå på vatten?) och till någon megashop i Berlin. (med megashop syftar jag inte på en fetishbutik med självlysande dildosar av modell gigantiska, utan en jäääättestor vaxbutik på åtta komma tre våningar)
tur att vi har internet så vi slipper det där... |
|
|
| Kamelen |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Hade blivit lite rädd, om än något imponerad, om du under en eftermiddagsrast sprungit fram och tillbaka från BTP och några butiker i Amsterdam, för att sedan simma över engelska kanalen och bläddra igenom några svettige housedängor i en butik i London bara för att upptäcka att det inte var det du letade efter, och sedan skuttade tillbaka över kanalen (som Jesus typ - det var väl han som kunde gå på vatten?) och till någon megashop i Berlin. (med megashop syftar jag inte på en fetishbutik med självlysande dildosar av modell gigantiska, utan en jäääättestor vaxbutik på åtta komma tre våningar)
tur att vi har internet så vi slipper det där... |
fick mail från min ISP nyss att internet kommer gå ner lite senare ikväll..så I guess jag får göra som du beskrev.. =) |
|
|
| CJ InterCity |
fan det skulle varit en härlig tripp :toothless
köpte dessa i Hamburg igår:
Ghostland - Guide Me God
ATB - Sunset Girl
Blank & Jones - Nightclubbing (5x12":eyes: )
ganska cheesigt men vafan sånt kan man också lyssna på :p |
|
|
| montana |
så ja, så fick man sin
Above & Beyond - No One On Earth (Incl. Gabriel & Dresden Remix) [Anjunabeats Promo - ANJ029]
och denna bild lägger jag bara till för att göra våran egna laszlo mag lite småsur och halv avis
 |
|
|
| Hybrid |
petter - six songs EP (2x12") (border community)
the beloved - sweet harmony (kosmas epsilon & zors northern people remix) (12" white)
brian eno - an ending (ascent) (12" white) |
|
|
| beaversweede |
12" G&M Project - Sunday afternoon original mix/Nu NRG Mix
ryyyysligt bra |
|
|
| Kamelen |
John 00 Fleming - For Your Ears Only 3x12"
en MYCKET BRA SKIVA! =) |
|
|
| CJ InterCity |
Armin van Buuren - A State Of Trance 2004
tänkte spara den till Ungern-resan i Augusti men så långt pallar jag inte vänta! fick den igår från amazon och har redan lyssnat igenom 4 ggr :D |
|
|
| montana |
Lottie - Supakilla [Missdemeanours Music - MM004]
en najs house 12:a från en av världens snyggaste dj's, co-proddad med justin drake från peace division. mumms |
|
|
| P4z! |
Di Leva - Tiden Faller :clown:  |
|
|
| n0bben- |
| Brian Eno - An Ending (Ascent) [Leama & Moor Remix] white |
|
|
|
|