|
era senaste inhandlade skivor (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Smekbar |
Lars Klein - (A1. Scoundrel, B1. Hiding in the woods, b2. Alternate - One)
Lars Klein - Red Lion EP
Lars Klein - Come Closer EP
Hertz & Johan Bacto - Mankind 20
Kay D Smith & Alex K Katz - (A1. Eruption, A2. Deep Silence, B1. Neon Pusher, B2. Mainstream)
Lars Klein är som ni kanske förstår en av mina favortitproducenter. Han gör helt enkelt sjukt bra, sjukt hård, sjukt underbar techno. :)
nån dag nu i veckan så kommer ytterligare ett packet med bland annat Detroit Grand Pubahs - The Clapper, original samt Jesper Dahlbäck remix. Ruskigt najs, tog lång tid innan jag hittade den... |
|
|
| lonne |
| Köpte en riktigt bra skiva igår! Pheonix-Alphabetical. |
|
|
| keddo |
dom senaste jag inhandlade (vinyl) skivor .. det var ett tag sen.
motorcycle as the rush comes (g&d sweeping string rmx)
chris liebing - gassenhauser (med marco carola rmx... skööön)
dumonde - human
jepp var ett jäääävla bra tag sen |
|
|
| Smekbar |
hämtade precis ett paket på posten från www.decks-records.de med dessa skivor:
Andreas Kremer - Machine Rampage (A sidan är en sjukt najs technoremix av Stayin Alive...)
Robert Natus & Arkus P. - Hardcore Salsa
Detroit Grand Pubahs - The Clapper
smekigt :p |
|
|
| jofawe |
Jag fick Dj Tiësto - Another day at the office DVD idag ...
Den var bra =) |
|
|
| Gate 42 |
Fick idag äntligen hem senste skivhögen från only-djs, dock tyckte jag det tog lite för lång tid. Nästan 1 vecka från beställningsdagen. Men men, skivorna är i alla fall farligt heta fortfarande 8)
Age Of Love - Age Of Love (Marco V Remix) [Reset Records]
AI - AI [Endevour] - J K Walker Remixen är tung som bly!
Albert Vorne - A Leaden Day [Mazeman]
Cloud 9 - Transmission [Difuse] - En av årets ösigaste rellar!
Flashbang - Grooveslide [Dedicated] - OMG! Ch0000n!!!1 :crazy:
Js Ten - Elements [90 North]
Matt Darey - Nocturnal Delight [Liquid] - Sandler Remixen är het!
Ryan G - Emoticon [First Second]
Signum feat Anita Kelsey - Come Around Again [A State Of Trance]
= REA (sånt du beställer bara för att de kosta 1€ eller mindre) =
Brian Inc - Running Man [JK]
Discovery - Missing [Liquid]
Valley Project - Heat [Intensive] |
|
|
| montana |
airwave - ladyblue (bonzai) disc1+2
/me <3 1992 flight & ms coldharbour mix |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Smekbar
hämtade precis ett paket på posten från www.decks-records.de med dessa skivor:
Andreas Kremer - Machine Rampage (A sidan är en sjukt najs technoremix av Stayin Alive...)
Robert Natus & Arkus P. - Hardcore Salsa
Detroit Grand Pubahs - The Clapper
smekigt :p |
Schyssta plattor som fan. A-sidan på kremer-12:an är som sagt skruvad. Är helt frälst i "Your love is hot" med Kremer, men den är slut överallt - vi får hoppas de får in den i lager snart igen - fick ett mail från deck-records.de igår om att DK8 fanns i lager igen. Kanske ska köpa en backup kopia? :D
Natus & Arkus: Älskar sån där svettig jävla latino-inflierad techno. Så jävla bra....
Dahlbäck mixen av The Clapper är också helt jävla funtad...jag hoppas du släpar med dig plattorna till TA-förfesten :) |
|
|
| reveal |
| Tänkte bara säga att "det var ju fan va ni handlar mycket tolvor!" :) |
|
|
| Laszlo |
woho
Fem nya vinylor på väg :)
DJ Tiësto - Traffic (Picture Disc) - Ska försöka få den signerad tänkte jag. Hade gärna velat ha hans remix av Tears from the moon eller Force of Gravity, men ingen av de fanns i lager, så det fick bli Traffic.
Passive Resistance - Sweet n Analog - Tackar DJ Irish för tipset :)
Pet Shop Boys - Falmboyand / West end Girls (DJ Hell Remixes) - DJ Hell remixen av West end Girls är sååå jävla bra
Futureshock - Pride's Paranoia (Marco V Remix) - En av årets bättre låtar hittils imo
Monika Kruse - Latin Lovers - Var bara tvungen att ha denna :)
edit: När jag ändå är på så jävla bra humör så passade jag på och maila snibbarna på decks-records.de och bad de lägga till N/A - Machine Rampage till min order. Tack smekis för tipset - kunde inte låta bli :) |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by reveal
Tänkte bara säga att "det var ju fan va ni handlar mycket tolvor!" :) |
menar du det som en dålig grej eller? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by montana
menar du det som en dålig grej eller? |
Absolut inte, jag är bara förvånad/imponerad av att ni dels har råd att köpa så mycket, dels vet vad ni ska köpa :)
Det verkar som att det finns två läger på TA, de som DJ:ar och köper tolvor, samt de som njuter av set, och inte köper ett skit, förutom nån enstaka CD :) |
|
|
|
|