|
era senaste inhandlade skivor (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| OracaZ |
fick 6st "nya" vinyler idag
http://kamelen.tranceland.org/new.jpg
kan va svårt o se på vissa men dessa är det
Planet Perfecto feat. grace - Not over yet (99 remixes) med breeders its now rmx =) =) =) =)
The digital blonde - heaven 1999
Subtle by design - sirius
johan - crash (med airwave rmx)
j00f - lost emotion (rmx)
oddesi - moments of space
härliga =) |
|
|
| Cosmos |
Luke Chable - Melburn/Into the storm
Quivver - space maneouvres part 3
Leama - Melodica part 2
Tekara - wanna be an angel part 2
Chicane - Don't Give It Up 2004
Shpongle - Dorcet Perception
:) |
|
|
| Laszlo |
Wheeey! :)
Fick min order från InterZone.fr bekräftad idag:
Jesper Dahlbäck & Thomas Krome - Murder was the bass:crazy: :crazy: :crazy: ....som jag letat efter denna skönheten :D, samt
Cari Lekebush - Tyrant
Väntar med iver på den 17:e maj då Igor S - Airforce One samt Above & Beyond - No one on earth (incl. G&D Remix) släpps. Beställer nog BT - Force of Gravity på samma gång as well :) - den fanns inte på InterZone :(
|
|
|
| Dj_Irish |
Kom förra veckan :)
Smith & Pledger - Forever
Bas Van Veen - Total Recall
Joop - Sonsuz
Love Fist - Hanging On S String
Ryan G - Emoticon
Asys - No More ing Rocknroll
Casseopaya - Overdose 2004 Rmx
Drizzly - 10 Years Anniversary Vol.5 Of Independent Clubmusic
Emmanuel Top - Mars *rmx*
Freedom - Feel Free
Link - Amenity
Passive Resistance - Sweet N Analog
Terry Bones Vs. Fred Baker - Introspection
John '00 Fleming vs Astral Projection - Mahadeva
Greg Murray - Ursa Majoris
Urban Lea - Spellcast |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Passive Resistance - Sweet N Analog |
edit: var köpte du den? Hittar den inte - skulle vara bra om det fanns någonstans där man kunde lyssna på en sample av den - chemical är ju bäst på det, men de hade tyvärr inte skivan. :( Eller du kanske fått en promo utgåva?
-----
Måste kolla upp den - är den bara hälften så bra som Praiseworthy tunes så kommer den vara guld värd! |
|
|
| Cube |
Var iof ca en månad sedan jag beställde det senaste men men, här kommer det :)
SVENSON: Sunight Theory (Official "Trance Energy" Anthem 2004)
COSMIC GATE: The Wave/Raging (Nebula) - Vocal/euphoric trance
COSMIC GATE: Somewhere Over The Rainbow Part II (EMI Germany) - Unclassified
ANALOGIC DISTURBANCE: Wait A Second (Suntec Italy)
4 STRINGS: Take Me Away (Into The Night) (Ultra US)
STONE, CJ/TRANCE ALLSTARS/GARDEWEG/SUNBEAM: Kontor Classics 02 (Kontor Classics Germany)
GOURYELLA: Ligaya (The Hardstyle Remixes) (Carnal Holland)
Blir väl att beställa lite fler snart igen nu när jag har fått min nya mixer (DJM600) och TT (MK5G med Nightclub E :D). |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Cube
Blir väl att beställa lite fler snart igen nu när jag har fått min nya mixer (DJM600) och TT (MK5G med Nightclub E :D). |
Din jävla gris :whip: Jag vill också ha M5G :( |
|
|
| Cube |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Din jävla gris :whip: Jag vill också ha M5G :( |
Thihi :D Ska inte säga att jag kommer köpa en till så fort jag får pengar över till det.
Hoppsan ;) |
|
|
| OracaZ |
=) ännu fler skivor
http://kamelen.tranceland.org/mjums.jpg
10 poäng till den som kan tyda texten på lappen =) bara det handskriva :D haha då blir ni förvånade
men skivorna är ialf från Vänster uppifrån; Ultrasonik - pulsating rhythm (j00f och shimmon remixes).. angelic - cant keep me silent...age of love med brainbug rmx och johnny vicious remix... nere från vänster.. olmec heads - lift off med j00f rmx...body shock - rain in the city.. med den brutala mars-plastic på flippen..den är gudomlig.. rätt okänd faktiskt =) och till slut M3 - Bailamos med sola rmx =) den remixen är inte lätt o få tag på.. kanske på cd :)
mer kommer i veckan.. fast pengarna börjar ta slut..så man får nog lugna sig.. åker bort nu ett antal dagar.. kommer tebax sen o updaterar er =) hej o hå! |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Din jävla gris :whip: Jag vill också ha M5G :( |
du har i af något att spela skivorna med ;) vilket några av oss fortfarande inte har:( |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by OracaZ
10 poäng till den som kan tyda texten på lappen =) bara det handskriva :D haha då blir ni förvånade
|
jag tror att det står typ
hi john?
i fav? a spack?
copy
j00f! |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Laszlo
edit: var köpte du den? Hittar den inte - skulle vara bra om det fanns någonstans där man kunde lyssna på en sample av den - chemical är ju bäst på det, men de hade tyvärr inte skivan. :( Eller du kanske fått en promo utgåva?
-----
Måste kolla upp den - är den bara hälften så bra som Praiseworthy tunes så kommer den vara guld värd! |
Hittade den på www.deejay.de. Fanns på Juno Records innan men tog slut. Kommer troligtvis in där igen snart.
Och visst är den bra! Kanske inte riktigt lika bra som PraiseWorthy Tunes men nästan :) |
|
|
|
|