| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Här i Malmö-området är de minsann inte okända om man säger så hehe.
Lärde känna dem lite grann innan de gjorde musik och ordnade fester tillsammans med Peter under namnet Toxomniac ;) |
jo jag vet. men de är i allmänhet ganska okända bland svenska trancelyssnare. de flesta tänker säkert på Airbase när de tänker på svensk tranceproducent. Men Son Kite har ju varit med så mycket längre och släppt så mycket mer :)
finns ju ganska många underskattade svenska producenter. Human Blue (Dag Wallin), Ticon och Vibrasphere för att bara nämna några. De är ju hur bra som helst :) |
|
|