|
era senaste inhandlade skivor (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by n0bben-
Brian Eno - An Ending (Ascent) [Leama & Moor Remix] white |
:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| [nils] |
hihi
petter - the six songs ep
nathan fake - watlington street ep
regina lund - year zero :p |
|
|
| Kamelen |
http://www.kamelen.org/04062101.JPG
kan va svårt att se.. men det är ialf 5st Leama & Moor-promos :) (: yes and im a happy muttafukka! ingen av de är släpta än.. och ännu bättre är bara 1 släpt som mp3 :).. och nej jag kommer inte rippa och släppa :) (: men lyssna på mitt set i veckan så får ni höra dessa såsigheter! |
|
|
| Proximus |
| quote: | Originally posted by Kamelen
http://www.kamelen.org/04062101.JPG
kan va svårt att se.. men det är ialf 5st Leama & Moor-promos :) (: yes and im a happy muttafukka! ingen av de är släpta än.. och ännu bättre är bara 1 släpt som mp3 :).. och nej jag kommer inte rippa och släppa :) (: men lyssna på mitt set i veckan så får ni höra dessa såsigheter! |
"wow" |
|
|
| Kamelen |
Signum - Cura Me
Svenson & Gielen - Twisted
jaja :) skratta inte
va två till men minns inte.. ställt in de i skivbacken |
|
|
| Kamelen |
| Atmos - 2nd Brigade <---- Grymt bra album från atmos.. andra albumet.. =) (= =) (= .. Andy Moor - Passanger .. va säkert nån till nu.. lr kanske inte.. mer på måndag.. peace! |
|
|
| montana |
LSG - Fontana / Hidden Side Of Venus (Remixes) [Superstition Recordings - Superstition 2044] 1995
vad ska man säga om denna underbara bit av vinyl, man kan ju tacka oliver lieb för att spelat in denna underbara musik, för detta mina herrar & damer är himmelsk musik |
|
|
| Kamelen |
| idag blev det för många för att skriva upp.. men allt från progpsy till glad house :) och allt från 95 till 2004 :) peace!.. kan skriva sen.. orkar inte nu :) gonatt |
|
|
| montana |
Moogwai - Viola [Platipus - Plat071] , kamelen sa att dom hadde den i back2plastic när vi snackade på #tranceland, ock så då var jag bara tvungen att ha den, med den gudomliga armin van buuren remixem
Redd Square - In Your Hands [Inferno Promo - DJ FERN 50] , inne på back2plastic så sa en kille att dom hade denna på typ deras reahörna och jag lyssna på den och den var najs,
Joker Jam - Traffic [Red Series - RS3] , jag är grovt förälskadad i van bellen remixen, på flippen finns också en najs lång version som också (som kamelen skulle säga), sätter sås på gåsen
VA - Blueprints (Volume 2) [Slip & Slide - SSBLP011] , jag stack också till mega och kollade fad som fanns på deras rea hörna ock för 20kr så hittade jag denna dubbel 12"a med massa gosig house
Kylie - Red Blooded Woman / Slow (Remixes) - Picture Disck [Parlophone - 12R 6633]
jag kan lätt såga att att ha en sån snygg bild på kyle bara snurra runt på min skivspelare är bara en bonus eftersom denna har bra remixar på hennes låtar |
|
|
| gurra |
| Var brukar ni köpa skivor nånstans? Finns det några bra butiker på nätet eller i Stockholm som har mycket techno, typ lekebusch, beyer osv? Men även trance, house m.m. Är ganska ny på det här området så... :nervous: Har spanat in back to plastic iaf. Bra ställe? |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by gurra
Var brukar ni köpa skivor nånstans? Finns det några bra butiker på nätet eller i Stockholm som har mycket techno, typ lekebusch, beyer osv? Men även trance, house m.m. Är ganska ny på det här området så... :nervous: Har spanat in back to plastic iaf. Bra ställe? |
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=190925 :) |
|
|
|
|