|
era senaste inhandlade skivor (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| DjDanniKay |
| quote: | Originally posted by montana
trodde att ingen visste om mode hookers remixen, SÅ JÄVLA BRA!!!! (om bara inte den där utdragna vocal grejen inte bara vart så jävla irriterande) |
Självklart...fett när angello o ingrosso spela den på SMC!:D Den e definitivt int lika kommers som orginalet... |
|
|
| Chrill |
| quote: | Originally posted by DjDanniKay
JUst därför man int spelar orginalet på prydz¨- call on me utan Mood Hookers remixen...!! Mindre kommers..!! |
jasså, den mixen har jag inte hört talas om.. har letat efter tyngre versioner men inte hittat, har väl letat för dåligt kanske :P
Har du den på en 12a? |
|
|
| DjDanniKay |
| quote: | Originally posted by n0bben-
DjDanniKay, jag menade såklart inget personligt.
men du kan inte förneka att housen över lag fått rejält mycket mer uppmärksamhet tack vare dessa låtarna? |
d e cool..! :)
Men överlag sååå har house blivit populärare. ialla fall här i Uppsala...menar.. folk blir tokiga när t.ex. Rune - Calabria spelas och det är skoj..! :) |
|
|
|
|