|
era senaste inhandlade skivor (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| DjAviander |
Jag tar det lite lugnt :)..
Coldplay - A Rush of Blood to the Head |
|
|
| Sand Leaper |
Tangerine Dream - Atem (Castle Communications)
Depeche Mode - Violator (Sire/Reprise)
U2 - The Joshua Tree (Island)
Sarah McLachlan - Afterglow (Arista) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | | Lee Cabrera - Voodoo Love Phase 2 [C2 Records] |
Är den bra? |
|
|
| mr_fisken |
Sample B-sidan (Jessie Garcia Remix)
Den var ju inte helt fel, tror jag har hört den förut faktiskt. Lee cabrera kan sina grejer :gsmile: |
|
|
| Gate 42 |
Drog en liten beställning från www.decks.de ( förövrigt en väldigt trevlig web-shop, bland det mest lättnavigerade och smidigaste jag varit med om under mina år av nätshopping :D )
Listan: ...
bossanova - stondcold (the remixes) [tatsumaki]
euphonic - sahara [difuse]
ferry corsten - punk [tsunami]
filterheadz - yimanya [holon]
jesselyn - tonka [silicon]
john remedy - ventricle / catharsis [silicon]
literon - one asset / one goal [highland beats]
manuel fuentes - flamenco ep [gad x-cell]
misjah vs johan bacto - power [zyncgrooves]
rapha - jack attack / get back [druck]
sam sharp - deep [spinnin]
seven sun - must be something [sirup]
the green martian - best of ep [bonzai backcatalogue]
thomas rubin - cold night (remixes) [druck]
Lite blandat från trance & tech hela vägen över till lite fin tribal techno som skulle göra Beyer grön av avund (fast han får dem säkert som promo, men det är inte poängen här ;) ). |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Gate 42
sam sharp - deep [spinnin]
|
ajajaj, mycket bra köp mannen!!:crazy: :crazy: |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
ajajaj, mycket bra köp mannen!!:crazy: :crazy: |
Hehe, ja vet. Muchos grande bravo skiva :D
Nu väntar man bara på SVD - Dark Roast, ujja! |
|
|
| DjDanniKay |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Hehe, ja vet. Muchos grande bravo skiva :D
Nu väntar man bara på SVD - Dark Roast, ujja! |
Gaaah...väntar ossåå fett mycket på SVD!! Sett att den har kommit in på en del nätbutiker! Men skaa köpa den från juno, e så j.vla nöjd med deras service..!:D |
|
|
| dj christian |
Hej!
Juno liksom andra stora onlineskivaffärer har alltför mkt nytt och inga gamla skivor. Kolla in de mindre, där hittar man mkt godis tro mig. Sist måste jag säga att jag är avundsjuk på alla 08or för att de har en massa skivaffärer i stan som säljer trance.
Hare! |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | | Originally posted by dj christian Sist måste jag säga att jag är avundsjuk på alla 08or för att de har en massa skivaffärer i stan som säljer trance. |
Massor? Mja, det kan jag väl inte hålla med om. I Stockholm är det House och Techno som gäller. Visst kan man hitta lite trance, men då får man gräva.
Jag gillar att beställa från utlandet. Oftast billigare och det tar inte så fasligt lång tid att få hem det (fast visst går det långsammare än om jag tjackar ett par 12or i stan ;) ) |
|
|
| mr_fisken |
| Vart köper du 12"or i sthlm Gate 42? svaj,pitch? |
|
|
|
|