|
era senaste inhandlade skivor (pg. 56)
|
View this Thread in Original format
| n0bben |
| quote: | Originally posted by dj christian
Är Greenligt bra? |
Greenlight släpptes faktiskt på Hooj redan 1995
ganska flummig låt om du frågar mig :> |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by n0bben
Greenlight släpptes faktiskt på Hooj redan 1995
ganska flummig låt om du frågar mig :> |
Jasså? det står inte i Hooj's back catalogue... har du mer detaljer om 1995 releasen? :eek:
Flumming är rätta ordet för Greenlight, men jag gilalr den ändå :) |
|
|
| n0bben |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Jasså? det står inte i Hooj's back catalogue... har du mer detaljer om 1995 releasen? :eek:
|
japp, http://www.discogs.com/release/247283
bara en TP så man kanske knappt kan kalla det för en release iofs. |
|
|
| CJ InterCity |
| intressant... måste vara helsikes svårt att få tag på! :wtf: |
|
|
| dj christian |
| cj innercity, jag har inte tänkt på det förrän nu men jag såg att det står woody van eyden på din avatar, who is he? finns det något hos honom du diggar? |
|
|
| Gate 42 |
Hittade dessa när jag var på stan och bläddra skivor idag :)
Hertz - Three Ways [ELP]
DJ Ton T.B. - Dream Machine Remixes [Black Hole]
DK8 - Murder Was The Bass (The Remixes) [ELP]
J K Walker - My Future [Druck] |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by dj christian
cj innercity, jag har inte tänkt på det förrän nu men jag såg att det står woody van eyden på din avatar, who is he? finns det något hos honom du diggar? |
InterCity om jag får be! :toothless
Woody Van Eyden är den absolut mest fantastiska människa jag någonsin lärt känna :) historien bakom det är lång så den hoppar jag över, men här är i af Woody's bästa i mitt tycke:
Woody Van Eyden - Unfinished Symphony (Original/Funaki/Arc In The Sky Remix)
Woody Van Eyden - The One (Original/Sonicvibe/DJ Presiscion Remix)
Ayu - M (Alex Morph & Van Eyden Remix)
Wellenrausch - On The Run (Alex Morph & Van Eyden Remix)
Fire & Ice - Para Siempre (Woody Van Eyden Remix)
värt att söka upp, tror du skulle tycka om det mesta härifrån ;) |
|
|
| dj christian |
Självklart ska jag kolla upp hans verk. Tror inte jag hört någonting ifrån honom isåfall var det ett tag sen. Verkar som om du känner killen privat eller nåt har jag fel? Annars ha det gött mannen!!!!!
Tror jag måste lägga mig nu. Godnatt på er alla kramisar! |
|
|
| dj christian |
| Jasså häftigt. Hälsa Woody om du ser'n. Förresten var inte du webmaster på Justina Suissa's hemsida oxå? Rusch & Murray - Epic fyfan den ä ju guld jag vill oxå haaaaaaaaaaa. Bra köp där In(t)ercity :D |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by dj christian
Jasså häftigt. Hälsa Woody om du ser'n. Förresten var inte du webmaster på Justina Suissa's hemsida oxå? Rusch & Murray - Epic fyfan den ä ju guld jag vill oxå haaaaaaaaaaa. Bra köp där In(t)ercity :D |
hehe jao, och några till :p
har letat som en galning efter Epic, är über lycklig nu! :tongue2
och Sunstarrrrr tackar tusen gånger till för den :D |
|
|
| Gate 42 |
Plockade upp tre lite äldre plattor igår på Pitch :D
DJ Preach - Against Winter [MB Elektronics]
Mojado feat Mr Sam - Naranja [Black Hole]
Marco V - V.ision (Phase Three) [ID&T / Free For All] |
|
|
|
|