|
era senaste inhandlade skivor (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by lacksesepsotygh
paul van dyk - 45 rpm |
vad betalde du för denna?:toothless |
|
|
| lacksesepsotygh |
40:-
hela paketet för 590 + frakt. |
|
|
| trancedanne |
| Senasta skivan är "Ayla - Angelfalls", så jävla underbar! |
|
|
| lacksesepsotygh |
| quote: | Originally posted by trancedanne
Senasta skivan är "Ayla - Angelfalls", så jävla underbar! |
och nån skiva på tradera som du bjöd mer än mig på ;D |
|
|
| trancedanne |
| jasså fan? :P |
|
|
| Sand Leaper |
| Imminent Starvation - Nord (Ant-Zen) |
|
|
| Sand Leaper |
Orbital - In Sides (FFRR)
Jam & Spoon - Tripomatic Fairytales 2002 (JAM!) |
|
|
| ScuL |
Hardtrance/Hardstyle
1 x [BLU-076]
D-Video - So High (NEW) = 4.00EUR
1 x [PULSE-081]
Mass In Orbit - Wrong Is Right (NEW) = 5.00EUR
1 x [QDANCE-025]
Busy & Dragan - Unleash (NEW) = 5.00EUR
Hardcore
1 x [NEO-025]
Various - Neophyte Records Sampler Vol. 3 (PIC DISC) = 8.00EUR
1 x [MOH-044]
M.O.H. Artists - Double Vinyl 2005 (2 x 12 INCH) = 12.95EUR
;) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by lacksesepsotygh
så är det för mig också. men jag hittar på alla möjliga anledningar till att bara beställa en skiva till.. dock bara hållt på sen i januari, så än är det inte så farligt.
jag fick skivorna (chicane och dem), och det var original :)
sen vann jag även auktioner på tradera, så snart är jag ägare till dessa:
dance 2 trance - moon spirits
dance 2 trance - revival
dance 2 trance - power of american natives (cds)
dance 2 trance - power of american natives 98 (cds)
dance 2 trance - take a free fall (cds)
man with no name - earth moving the sun
order odonata - dragonfly
total eclipse - delta aquarids
allt för 79+116:- |
var länge sedan jag såg någon få tag på så många bra skivor på en och samma gång. har själv samtliga av de där dance 2 trancesakerna på vinyl. fantastisk musik. kan också rekommendera remixsingeln på power of american natives. den som innehåller Jam & Spoon och Dance 2 Trance remixarna på låten. Speciellt den sistnämnda är i mitt tycke den bästa remixen av alla på låten |
|
|
| CJ InterCity |
ATB - No Silence (2CD Asian Edition)
länge sedan jag varit så glad över en nyköpt skiva :wtf: |
|
|
| lacksesepsotygh |
| quote: | Originally posted by RebeL9
var länge sedan jag såg någon få tag på så många bra skivor på en och samma gång. har själv samtliga av de där dance 2 trancesakerna på vinyl. fantastisk musik. kan också rekommendera remixsingeln på power of american natives. den som innehåller Jam & Spoon och Dance 2 Trance remixarna på låten. Speciellt den sistnämnda är i mitt tycke den bästa remixen av alla på låten |
javisst. helt klart värt pengarna. dock så förlorade jag budgivningen på jam & spoon-paketet. hade varit fint att vara ägare till det. :( |
|
|
|
|