|
era senaste inhandlade skivor (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| montana |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
pah, då måste man ju göra "edits" för att låtarna ska få plats :toothless
grymt i af, ska nog prova detta nån gång. tack för tipset :) |
ja & nej, detta är ju techno som smekbar göt, det är inte så många låtar som är så långa (tror jag) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by montana
ja & nej, detta är ju techno som smekbar göt, det är inte så många låtar som är så långa (tror jag) |
så sant :) men jag utgick från mig själv, och mina låtar är definivt inte techno ;) |
|
|
| dbl |
köpte Josh Groban - Closer idag.. hel skön :)
om man nu då gillar sån typ av musik.. hehe |
|
|
| Smekbar |
har även beställt
Distek vs Scott - WINDOW JUMPER
trevlig funky-schranz-techno typ :) inte helt olik gunget som återfinns på Mankind #20, ansikte-sidan :p |
|
|
| dj christian |
| Jag tycker det är slöseri med pengar om man köper lite o ofta. Jag menar om man köper packvis med skivor så blir ju fraktkostnaden betydligt billigare. |
|
|
| mr_fisken |
Senaste inköpet (även första vinylköpet någonsin)
Orion - See me here
Ayu - M (above and beyond remix)
Motorcycle - As the rush comes
Envio - Touched by the sun
Oceanlab - Sky falls down
:wtf: |
|
|
| ScuL |
DJ Stardust - Down town [Dance Pollution/POLL221]
Technoboy - Tales from a vinyl [Titanic/TTC015]
Citizen - Taunus [BLQ/BLQ018]
Smashing Guys - Big Bang E.P. [Wicked/WKD1045]
€4/styck.. de var inte dyra :) |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by dj christian
Jag tycker det är slöseri med pengar om man köper lite o ofta. Jag menar om man köper packvis med skivor så blir ju fraktkostnaden betydligt billigare. |
hmm antar att du skrev det angående min beställning, nu var jag dock så fiffig så min första order bara var en undanläggningsorder till affären, och med denna sista skiva så betalade jag för alla skivorna och fick de skickade till mig nu när jag fått lön... ganska bra att göra så eftersom skivorna snabbt tar slut i den affären... :) |
|
|
| dj christian |
Abnea – Velvet moods
Airwave – Above the sky
Airwave – I want to believe
Airwave vs rising star – Sunspot
Arrakis – Aira force
Art of trance – Madagaska
B.b.e – Seven days and one week
Bt – Flaming june
Bt – Godspeed
Chicane – Lost you somewhere
Delerium featuring sarah mclachlan – Silence rmxs
Dj tiësto - Suburban train
Fragma – Toca me (promo)
Joker jam – Innocence
Lange – I believe
Lange – Obsession
Luis paris – Incantation
Schiller – Das glockenspiel rmxs
Stargate – Beams of light
The quest – C sharp
The rapid eye – Alderaan
Tilt – Children
Tilt feat. zee – Butterfly
Veracocha – Carte blanche
Vimana – We came |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by dj christian
The quest – C sharp
|
på vinyl??? var hittade du den isf? typ en av de få trance-vinyler jag skulle vilja köpa, men så är den ju också typ bäst någonsin :) |
|
|
| reveal |
Den hade jag med viljat ha faktiskt ;)
Men varför kortade du ner listan? Och varför är dina senaste inköp typ 50 klassiska låtar? Köpt nåns gamla samling? :) |
|
|
| dj christian |
| Jag råka skriva dit hela min skivsamling och inte de senaste köpta skivorna. Jag fick tag på The quest - C sharp från ebay. |
|
|
|
|