|
era senaste inhandlade skivor (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| montana |
| ferry corsten - kyoto/right of way, har ännu inte spelat right of way, jag ska köra sönder kyoto först |
|
|
| GyLLe |
The First Winter Mixed By Dj Jamie
släpptes säkert runt 98-00 nångång... |
|
|
| OracaZ |
| quote: | Originally posted by GyLLe
The First Winter Mixed By Dj Jamie
släpptes säkert runt 98-00 nångång... |
Den jävla skivan är supernice =) haha den är faktiskt riktigt bra =) bra köp! |
|
|
| Sand Leaper |
Hel haug:
Vangelis - El Greco (East West)
Tastexperience - Beyond The Horizon (Black Hole)
Speedy J - G Spot (Warp)
Omni Trio - Even Angels Cast Shadows (Moving Shadow)
VA - Compact Disc vol.2 (Ladomat 2000)
Beth Orton - Daybreaker (Heavenly)
Sean Deason - Razorback (!K7) |
|
|
| reveal |
Undrar om inte vi har en sån matta på vårt sommarställe :p |
|
|
| montana |
mycket, mycket fint lost language grejer där, :)
men iaf, för mig så fixa jag detta igår
iio - at the end 2x12 (made) - mmm...har vealt skaffa denna länge, med remixar från scumfrog, johnny vicious och saeed&palash
west london deep - gonna make you my lover (disc 2) (future groove) - nice liten house 12":a
armin & justine - burned with desire (disc 2) nebula - skaffa denna för riley & durrant dub som är underbar |
|
|
| Ferren |
Citizen - Toxic [BLQ]
Deepack VS Luna - Kick This Mutha [Q-dance]
DJ Jorn - This is your brain [Q-dance] |
|
|
| SilverX |
| jag fick Scooter - Move your ass - MaxiCDn på posten idag :D |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by SilverX
jag fick Scooter - Move your ass - MaxiCDn på posten idag :D |
usch då :p |
|
|
| SilverX |
| quote: | Originally posted by keddo
usch då :p |
:happy2:
haha...:rolleyes: jätte kul
:D :D |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by SilverX
:happy2:
haha...:rolleyes: jätte kul
:D :D |
;) |
|
|
|
|