|
era senaste inhandlade skivor (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Taste |
James Holden - Horizons (med Way Out West Remix) :D
HH - Ice EP
Tastexperience - Summersault
SKF - Childhood Fears :D
I Pipp you :/.... |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Taste
Tastexperience - Summersault
|
med Tall Paul remix? ... i så fall får du låsa in den annars kommer jag och snor den :p |
|
|
| Taste |
| you wish....ska vara originalet. |
|
|
| Chrill |
Mina senaste är three drives - airtraffic (12") behövde bara ha den låten kände jag:P och en ep från tony thomas.
Någon som sett mark norman - phantom manor i en skivbutik i stockholm? |
|
|
| DjDanniKay |
Jaa gott folk, dåå jag har gått över från trancen till enbart house nu såå har jag såå klart shoppat house plattor..
*Benjamin Bates - Whole (Steve Angello remixes) (ID&T Holland)
*Antoine Clamaran - Decadence (Oxyd Italy)
*Seamus Haji - Last night a dj saved my life (ATFC remixes) (BIG Love)
*Mohito feat Howard Jones - Slip Away (Voices France)
*David Morales feat Lea Lorein - How would you feel (You US
*Eric Prydz - Call On me (Dj Flex, Steve Angello remixes)(Executive France)
Jaa...har alltså lagt ner trancen o kör på house nu...!:D
/Danni Kay |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by DjDanniKay
Jaa...har alltså lagt ner trancen o kör på house nu...!:D
/Danni Kay |
:eyes: :D  |
|
|
| DjDanniKay |
| quote: | Originally posted by montana
:eyes: :D |
Är på tiden tycker jag..! :D
Blir en till beställning plattor nästa vecka tror jag, lite julklappar till sig själv..!:) |
|
|
| Chrill |
| quote: | Originally posted by n0bben-
lustigt att typ 2-3 låtar har fått så mycket folk att lyssna på house :>
jag är dock inte en av dem.. spyr varje gång jag hör call on me :\ fast det gör förhoppningsvis många houselyssnare också? :Q |
Usch ja! jag lyssnar nästan lika mycket på house som på trance men call on me är så sönderspelad nu så det knappt finns ord för det.. |
|
|
| DjDanniKay |
| quote: | Originally posted by n0bben-
lustigt att typ 2-3 låtar har fått så mycket folk att lyssna på house :>
jag är dock inte en av dem.. spyr varje gång jag hör call on me :\ fast det gör förhoppningsvis många houselyssnare också? :Q |
Jaadu lille man...jag är int en av dem om du tror d...! Har alltid lyssnat på house...bara d att d känns som att trance har blivit så JÄVLA ut tjatat senaste åren såå d e så man behöver ta fram en spy påse för varje gång..!
Om du tror att Prydz har fått mig att börja lyssna på house såå har du sååå MYCKET fel...!
JUst därför man int spelar orginalet på prydz¨- call on me utan Mood Hookers remixen...!! Mindre kommers..!! |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by DjDanniKay
JUst därför man int spelar orginalet på prydz¨- call on me utan Mood Hookers remixen...!! Mindre kommers..!! |
trodde att ingen visste om mode hookers remixen, SÅ JÄVLA BRA!!!! (om bara inte den där utdragna vocal grejen inte bara vart så jävla irriterande) |
|
|
| n0bben- |
DjDanniKay, jag menade såklart inget personligt.
men du kan inte förneka att housen över lag fått rejält mycket mer uppmärksamhet tack vare dessa låtarna? |
|
|
|
|