|
era senaste inhandlade skivor (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| Tro det eller ej, men det är sant som många säger, att Tiesto är den som dragit fram de mörka trance-vråerna ut i ljuset! Låtar som Coast 2 Coast - Home, Salt Tank - Eugina, Baracoa - Delirio, Way Out West - Mindcircus, Taste Xperience - Tantrix etc skulle jag aldrig känt till utan ISOS :cool: |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by dj christian
vill inte skryta men jag fick tag i "gipsy - trance your mind (pappa & gilbey rmx) originalutgåvan. Tackar vare att Tiesto hade den i ISOS 1 annars hade jag aldrig vetat om denna skönheten. :D |
nagra manader tillbaka ;)
| quote: | Originally posted by RebeL9
Gypsy - I Trance You (Pappa & Gilbey remix)
basta laten fran ISOS1 :P |
|
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Tro det eller ej, men det är sant som många säger, att Tiesto är den som dragit fram de mörka trance-vråerna ut i ljuset! Låtar som Coast 2 Coast - Home, Salt Tank - Eugina, Baracoa - Delirio, Way Out West - Mindcircus, Taste Xperience - Tantrix etc skulle jag aldrig känt till utan ISOS :cool: |
Oakenfold var dock fore Tiesto med bade Eugina och Tantrix :O |
|
|
| dj christian |
| Jag trodde bara Oakenfold kannade Summersault. Rebel9 haru oxå skivan menar du? |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Oakenfold var dock fore Tiesto med bade Eugina och Tantrix :O |
det må vara sant, men det är Tiesto JAG har att tacka för kännedomen av dessa låtar. När jag var en yngling och hörde ISOS2 för första gången hade jag aldrig hört talas om varken Tiesto eller Oakenfold, och det var på ISOS3 som jag för första gången hörde talas om Oakenfold... säger ju lite om vad Tiesto går för :)
Sen må han vara cheesekungen med 2 halv-mögliga album på raden, men att han leder folk mot ljuset går inte att förneka :cool: |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by dj christian
Jag trodde bara Oakenfold kannade Summersault. Rebel9 haru oxå skivan menar du? |
japp. kopte den for nagra manader sedan for 4 pund :E
a bargain |
|
|
| CJ InterCity |
| På tal om TasteXperience, idag kom albumet BEYOND THE HORIZON på posten! himmelskt! :eek: |
|
|
| montana |
jag tog en trip up till huvudstaden och plockade hem
Joel Mull - Discotrip [EC Records] // lite "kommersiell" techno av mull, kul grejer ändå
Garbage - Special (Brothers In Rhythm Mixes) [Mushroom] // remixarna är bra och den var billig
Trentemøller - Beta Boy / The Forest [out of orbit] // jag ville ha physical fraction men den var slut så jag plockade denna istället
Metro Area - Metro Area #6 [environ]// mmmmmmmmmmmmmmmmm deep house
och så plockade jag 10 ostiga och mindre ostiga cdm:s för 20kr på mega |
|
|
| lacksesepsotygh |
cdm/cds:
tiesto - theme from norefjell
chemical brothers - the private psychedelic reel
ayla - angelfalls
kosmonova - raumpatrouille
prodigy - fire/jericho |
|
|
| lacksesepsotygh |
| airdrawndagger för 19:-. inte fy skam :) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by lacksesepsotygh
airdrawndagger för 19:-. inte fy skam :) |
var fick du tag i den för det priset :eyespop: WTF? |
|
|
|
|