|
era senaste inhandlade skivor (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Kamelen |
| jag köpte salt tank - eugina (leama remix) för inte så längesen =) klart bästa remixen =) (= =) (=.. |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Kamelen
jag köpte salt tank - eugina (leama remix) för inte så längesen =) klart bästa remixen =) (= =) (=.. |
är det på missing pieces disc 1 eller den sällsynta 12":an med vocal mixen på b-sidan
och, nja, leama remixen är bra, men jag vet inte, eugina (paficic diva) är klassisk |
|
|
| CJ InterCity |
japp :p
har faktiskt haft den en gång förut men bytade mot en annan skiva - som på något kusligt sätt hamnade hemma hos laszlo :crazy:
:nervous: :nervous: |
|
|
| Sand Leaper |
Björk - Vespertine (Elektra) <- hodestups forelsket i Björk etter å ha hørt denne
Cristian Vogel - Rescate 137 (Novamute) <- 35 kroner for kvalitetstechno som dette? Ja takk.
Dead Can Dance - Wake (4AD)
Primal Scream - Xtrmntr (Creation Music) |
|
|
| Kamelen |
| quote: | Originally posted by montana
är det på missing pieces disc 1 eller den sällsynta 12":an med vocal mixen på b-sidan
och, nja, leama remixen är bra, men jag vet inte, eugina (paficic diva) är klassisk |
missing pieces =)
jag letar efter Viridian - Sunhump ..släptes på Glow Recordings 98.. det är Leama remixen jag är ute efter =).. du lr nån annan vet inte vart jag kan hitta?.. samlar på leama och moor-stuff =) |
|
|
| P4z! |
Global Underground Ibiza 013 mixed by Sasha
DJ Tiësto - In Search of Sunrise
:) får hem dem på måndag förhoppningsvis.. |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Kamelen
missing pieces =)
jag letar efter Viridian - Sunhump ..släptes på Glow Recordings 98.. det är Leama remixen jag är ute efter =).. du lr nån annan vet inte vart jag kan hitta?.. samlar på leama och moor-stuff =) |
kolla pm, har lite info åt dig |
|
|
| Laszlo |
AAAH DIN JÄVEL! Den skivan står högst i listan bland mina most wanted. Har tyvärr inte ett nickel för närvarande... :( |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Laszlo
AAAH DIN JÄVEL! Den skivan står högst i listan bland mina most wanted. Har tyvärr inte ett nickel för närvarande... :( |
ååååååh stackars laszlo. :P ;) :cool: |
|
|
| SilverX |
hmm.. jag borde få dessa skivor i brevlådan snart:
Celebrate the Nun - Will You Be There (Remix)
Scooter - Hyper Hyper
Scooter - Back To The Heavyweight Jam (Limited Edition)
Scooter - The Age Of Love (Limited Edition) PURPLE |
|
|
|
|