| DjAviander |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Jag blev smått besviken när jag köpte den faktiskt. Det snackades mycket om att den skulle vara mer "underground" än PvD's tidigare produktioner, så jag förväntade mig något helt annat. Kan inte klaga dock, Columbia och Vega (Starecase Remix) är sköna :) |
Mjo instämmer. Det är dom som är höjdpunkerna på EPn :P |
|
|