return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 
sweta fototävling (pg. 10)
View this Thread in Original format
biznology
hur hant nan svensk att skulle prata om storlek av bilder - forren av posten pa dem|
dbl
quote:
Originally posted by St_Andrew
som du säger själv smekbar, det är inte kvalitén som spelar största roll, utan motivet, då borde du väl inte ha nått att vara rädd för eller? ;)

njaaaa... om vinkeln o ljuset o en massa andra saker e åt helvete så spelar varken motivet eller kvalitén på bilden någon större roll...

så e ju liiiiiiite mer än kvalitén o motivet.. hehe :p
St_Andrew
jo.. jaja, SKIT SAMMA för 1200e gången :p

quote:
Originally posted by biznology
hur hant nan svensk att skulle prata om storlek av bilder - forren av posten pa dem|

huh? sorry colin men förstod inte det där riktigt :p
St_Andrew
vad e definitionen på ett porträtt egentligen? :)
Glorie
p4z, jag har kommit på en sak... det e ju rätt svårt att ta "Om mig"-kategorin.. MEN! den kan ju va rätt bred alltså. Låt säga att du tagit en fin naturbild... då kan du väl motivera den me "Jag är en person som gillar att va i naturen" Kanske är långsökt.. va tycker ni andra?
Aendy
quote:
Originally posted by Glorie
p4z, jag har kommit på en sak... det e ju rätt svårt att ta "Om mig"-kategorin.. MEN! den kan ju va rätt bred alltså. Låt säga att du tagit en fin naturbild... då kan du väl motivera den me "Jag är en person som gillar att va i naturen" Kanske är långsökt.. va tycker ni andra?

Eller så får man ta en bild föreställande en själv men tagen av någon annan...
dbl
quote:
Originally posted by Aendy
Eller så får man ta en bild föreställande en själv men tagen av någon annan...

men då kan ju inte bilden räknas med... för detta e en foto tävling.. ingen fotomodells tävling...
så jag tycker ju allt man får ta bilden själv
Glorie
hehe, eller så håller man fram kameran framför sig och fotar med ena handen :p :p

Jag har kört fast på "porträtt" och "om mig" alltså...
grrrr
P4z!
eller kör med 10 seks timer på kameran.. eller på 1 sekund och sedan slänga sig framför kameran, det skulle nog bli en rolig effekt.. :)
Aendy
quote:
Originally posted by dbl
men då kan ju inte bilden räknas med... för detta e en foto tävling.. ingen fotomodells tävling...
så jag tycker ju allt man får ta bilden själv

Det är en fototävling, inte en fotomodellstävling eller fotograftävling. Om jag har en bild som föreställer mig göra något som är mig och fotografen godkänner att man använder den då ser inte jag problemet. Det är la bilden som är huvudsaken, vill man ta självporträtt finns det ju en porträttkategori...

chjo
Jag har skickat mina bidrag, och kategorin "om mig" är bara nått som "beskriver", el. kategoriserar mig... ex. om jag var djurtämjare så kunde det vara en bild på djur ??

Men som sagt, jag har skícka mina nu, så för sent att ångra sig :toothless
Glorie
quote:
Originally posted by chjo
Jag har skickat mina bidrag, och kategorin "om mig" är bara nått som "beskriver", el. kategoriserar mig... ex. om jag var djurtämjare så kunde det vara en bild på djur ??

Men som sagt, jag har skícka mina nu, så för sent att ångra sig :toothless

asså man får väl tolka den där kategorin lite som man själv vill känner jag... det blir nog bra det där :)

du får ångra dig såklart.. tiden har inte gått ut om du vill skicka nån annan bild :) men du skulle ju åka bort...

weeeee nu har ja fixat porträtt.. en kategori kvar :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement